De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! (10/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 27-08-2010 18:25
Zo dit is alweer deel 43.

De Late Leeuw is zoals de meeste waarschijnlijk wel weten, onze chatcorner!
Hier mag veel, maar niet alles. Dus toch nog even de regels.
- Geen spam
- Geen discriminatie
- Geen bitchfight
- Geen links naar webshops, de naam vermelden mag daarentegen wel zover ik weet.
- Geen msn taal. Gebruik gewoon even de ABC (Spellingscontrolle knopje voor de mensen die maar blijven vragen of ik geen ABN bedoel)Cool

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Link voor deel 12 tm 42

Kom zitten in de lounge en
praat met andere members

User edit by Esmee on 05-09-2010 @ 21:41:15 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! ??

Vote :   

Winston    posted on 04-09-2010 17:49
Poster: Esmee

Ik had t over de tennis Winking my eye Voetbal interesseert me echt geen hol...Cool

Ik kijk via ESPN. Vanwege het tijdsverschil met USA word het meestal nogal laat. Ik had van de slaap niet tot het einde gekeken. Maar Sharapova zou duidelijk winnen.

Trouwens was het weer een jaar terug dat je me de regels hebt geleerd? Snel gegaan zeg. Maar ik heb er nog steeds wat aan. Cool

Tic Toc
tek-zotic    posted on 04-09-2010 18:23
Poster: Estacy
dan zal ik ze maar verhuizen (voor zover dat kan) en mn verdriet weg kopen met wat nieuwe techno platen (zeker met die korting op Recessie)

ja zon = nefast

wat soms lukt is je vinyl op een volledig effen ondergrond leggen, er een volledig effen plaat op leggen ( laat de hoes rond je vinyl ter bescherming ) en leg er een hoop gewicht op ( een volle platen tas ofzo ) en laat dit dan een tijdje staan zo (? dag of 3 a 4 ). dit is bij mij toch al enkele malen gelukt zo Happy, laughing
XMatiC    posted on 04-09-2010 19:35
Vandaag alles nagekeken
Alle moving heads , alle lasers enz. voor MRF.
Filmpje van de moving heads :
http://www.youtube.com/watch?v=kkA-wW7p1sU
www.youtube.com/LennertDJ
T-to-the-J    posted on 04-09-2010 19:42
Ziet er zeker dik uit! Wat voor soort iets is MRF als ik vragen mag.

EDIT: FEESTJE Happy, laughing 1000STE postHappy, laughingHappy, laughingHappy, laughingHappy, laughing
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 04-09-2010 @ 21:03:49 (62%)
Dolivieira    posted on 04-09-2010 20:16
Net ff een audio8DJ gehaald en het lijkt alsof die nog vetter en beter werkt dan de audio4DJ. Op mijn Audio4 DJ had ik een latancy van 8Millisoconde als ik hem lager zette had je last van dropouts. Nu met de Audio8DJ staat die op?3Milliseconde.?Het cue-en hooft ook niet zo scherp meer als bij de audio4. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Esmee    posted on 04-09-2010 20:53
Poster: Winston

Ik kijk via ESPN. Vanwege het tijdsverschil met USA word het meestal nogal laat. Ik had van de slaap niet tot het einde gekeken. Maar Sharapova zou duidelijk winnen.

Trouwens was het weer een jaar terug dat je me de regels hebt geleerd? Snel gegaan zeg. Maar ik heb er nog steeds wat aan. Cool

Haha ja dat is alweer lang geleden. Ik weet nog waar het gesprek daarna in overliep CoolCool

Is er nog interesse in een mixtape van een uur ofzo? Ik neem ze namelijk altijd maar van 10 min op, maar als ik toch draai kan ik net zogoed op record klikken.
Xurion    posted on 04-09-2010 21:47
Poster: T-to-the-J
FEESTJE Happy, laughing 1000STE postHappy, laughingHappy, laughingHappy, laughingHappy, laughing

Cool
EleMentcp    posted on 04-09-2010 22:22
mensen ik heb een klein vraagje en aangezien ik geen zin heb in topic openen doe ik het effe zo,

Aangezien ik een nieuwe laptop ga halen zit ik te denken aan macbook pro 13 inch en dan de 2010 versie. De vraag is of hiermee adobe premiere CS5 goed op te draaien is, ik hoef niet hele complete hd films te editen maar gewoon normaal gebruik (voor school enzo). Als iemand hier ervaring mee heeft zou ik dat graag even willen wetenWinking my eye.
Sjoewe    posted on 04-09-2010 22:34
13' is een beetje aan de kleine kant voor photoshop.
EleMentcp    posted on 04-09-2010 23:00
ja dat weet ik maar 15 inch wordt mij even iets te veel geld voor mij als student:P maar ik heb al ervaring met photoshop op mac 13 inch en ik stoorde mij er niet heel erg aan dus dat is niet mijn grootste probleem. Ik was alleen nieuwschierig of die premiere een beetje fatsoenlijk zou draaien.
Tekhead    posted on 04-09-2010 23:05

Ik had t over de tennis Winking my eye Voetbal interesseert me echt geen hol...Cool

Ook op canvas Esm?e en idd ook op Eurosport
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lucalicious    posted on 04-09-2010 23:31
Poster: XMatiC
Vandaag alles nagekeken
Alle moving heads , alle lasers enz. voor MRF.
Filmpje van de moving heads :
http://www.youtube.com/watch?v=kkA-wW7p1sU

haha lijkt net een balletdans ofzo!
Tekhead    posted on 05-09-2010 00:38
Na de Oma-DJ is er ook de demonstratie, House dancing for grandma's

BANGELIJK

http://www.youtube.com/watch?v=7kLay_Gay_A

Ook bangelijk is dit clipje

http://www.youtube.com/watch?v=duDn7rccN1w&feature=related
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Seca    posted on 05-09-2010 15:11
Poster: Tekhead

BANGELIJK

Hahaha! Vollenbak losgaan op masterblade! owyea!

Losgehen!!
tek-zotic    posted on 05-09-2010 16:01
Poster: Tekhead

BANGELIJK

http://www.youtube.com/watch?v=bll4xF05Csc

om even in het tema te blijven :D
User edit by tek-zotic on 05-09-2010 @ 16:01:18 (1%)
XMatiC    posted on 05-09-2010 16:21
now live www.dj-partybouncer.be/live
www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 05-09-2010 @ 16:22:05 (9%)
feestbeest    posted on 05-09-2010 16:42
#Heeft iets heel vets bij logic ontdekt!#
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Bootstrap    posted on 05-09-2010 16:51
Vertel? Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
feestbeest    posted on 05-09-2010 17:18
Soort van break down, als je een nieuw spoor maakt, bij je plugin kies je TestOscillator. Krijg je een klein schermpje, selecteer je SineSweep. Dan zet je start Freq op 51 Hz en de End freq op 20Hz dan de time op 3.6 en dan heb je een best zieken val. Alleen ik moet nog even uitzoeken hoe ik die zegmaar in me piano roll ga gebruiken. En dan de pan van links naar rechts, krijg je een heel ziek effect!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 05-09-2010 @ 17:19:11 (20%)
Winston    posted on 05-09-2010 17:32

Haha ja dat is alweer lang geleden. Ik weet nog waar het gesprek daarna in overliep CoolCool

Is er nog interesse in een mixtape van een uur ofzo? Ik neem ze namelijk altijd maar van 10 min op, maar als ik toch draai kan ik net zogoed op record klikken.

Hmmm, ik weet het niet meer, ..... of was het niet zo bijzonders.?Cool Pm me over het onderwerp van toen Cool

Je bent DJ technisch flink voorruit gegaan, maar ik hou niet zo van het snelmixen van je. Maar ik heb lang niks van je gehoord en ben benieuwd wat je nu kan. Dus doe maar. Cool
Ik heb het wel erg druk, dus kan een weekje ofzo duren voor ik een klein comment geef.
Tic Toc
Esmee    posted on 05-09-2010 20:01
Haha ik zal je zo even PM'en Winking my eye
Hints; Sharapova, Esm?e, Tennis

Hij is al bezig met uploaden! Nog even 45 minuten geduld ofzo.. mn upload speed is niet zo snel.
Sja t is nog redelijk snel gemixt, en naar mijn zijn ook een tikkie te comemrcieel. Maarja t is officieel gemaakt voor mn vader voor in de auto, iedereen die heb daarnaast ook wil luisteren mag dat doen Cool

43 tracks in 68 minuten is wel wat te snel gemixt denk ik voor jou Cool Maar ik zou t leuk vinden als je luisterd.
T probleem van traag mixen (intro outo, of iig een nummer 3 minuten aan laten staan) is dat ik het vreselijk saai vind. Ik kan haast ondertussen thee zetten en drinken en dan de volgende overgang maken.....

Weet iemand hoe ik de mix die ik zojuist heb opgenomen in stukken gehakt krijg op cd? Ipv 1 lang nummer zegmaar 43 losse tracks.
Bootstrap    posted on 05-09-2010 20:24
Poster: feestbeest
Soort van break down, als je een nieuw spoor maakt, bij je plugin kies je TestOscillator. Krijg je een klein schermpje, selecteer je SineSweep. Dan zet je start Freq op 51 Hz en de End freq op 20Hz dan de time op 3.6 en dan heb je een best zieken val. Alleen ik moet nog even uitzoeken hoe ik die zegmaar in me piano roll ga gebruiken. En dan de pan van links naar rechts, krijg je een heel ziek effect!

Ok cool zal het eens proberen Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Dolivieira    posted on 05-09-2010 20:35

Weet iemand hoe ik de mix die ik zojuist heb opgenomen in stukken gehakt krijg op cd? Ipv 1 lang nummer zegmaar 43 losse tracks.

Ik gebruik daar altijd Steinberg Wavelab voor. Maar er zijn meer programmas die dat kunnen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bouncy    posted on 05-09-2010 21:10

Jouw gekreun Happy, laughing
timmy90    posted on 05-09-2010 21:15
een vraagje,

ik draai al een tijdje onder een naam, maar wil toch even jullie mening vragen,

dj t-traxx, vinden jullie dit wat?

de t van timmy Coolen traxx uitgesproken als track's,

graag jullie mening...

129 Users online: 14 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 57.133
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.793.648