Here is how you can participate:
Provide us with the following data:
Rules:
Poster: Tekhead
Jongens hou eens op met dat over en weer gescheld, en allerlei doodsverwensingen, hier wordt niemand vrolijk van en zeker jullie niet epocs en floriz, je kan het oneens zijn met elkaar en over en weer roepen maar jullie gaan nuzwaar over de lijn hoor. Aub respecteer elkaar mening, en blijf ontopic.
Bedankt voor eventjes naar mij te luisteren.
Tekhead
Poster: -FLoriZ-
L Ik lig er zo in elk geval niet wakker van moet ik je eerlijk bekennen.
Poster: Estacy
@ ArCee, idd, je snijdt je als station in de vingers als je digitaal niet toelaat. ik snap het opzich wel, zo hopen ze alleen echt goede DJ's binnen te hengelen. Aan de andere kant, zoals ArCee zeg, voor radio zou ik ook digitaal draaien. is alles tenminste perfect. heb wel eens gewone live mixjes gehoord op de radio, en erger me dan groen en geel als ie scheef loopt
Poster: Bvanleeuwen
Een live mix met imperfecties hoor ik liever dan iets wat klinisch perfect maar 'nep' is. Waarom moet alles perfect zijn?
Als je een liveset hebt opgenomen voor je show en je krijgt net een nieuwe supertrack binnen, zou je inderdaad op nieuw moeten opnemen. Je zou ook de liveset kunnen houden en daarnaast een (mini) podcast kunnen plaatsen die korter is. Daar zou ik niks tegen digital gedoe hebben. Maar mixen is mixen en niet knippen en plakken!