Hey mensen, k heb een zeer groot probleem met mijn versterker. Gisteren ben ik gaan draaien op een feest met mijn tsx 15 boxen van jb systems, maar ik hoorde al even dat de 1 box kraakte, maar toen de muziek zeer hard stond werd het me duidelijk dat hij zeeer hard patste maar hij bleef spelen.
Nu heb ik vandaag mijn box getest op de 2 speak on ingangen van mijn versterker. Op de ene kant speelde hij zuiver, en de andere kant petste hij hard.
Wat ik me opeens bedenk: We hadden nog een 2e stel boxen voor de andere dj na mij, toen we hoorden dat mijn box de hele tijd patste, hebben we hem gou vervangen door die andere box, en toen hoorden we nix meer.
Weet iemand wat hier aan de hand is ?
Ik denk sterk dat het probleem in de versterker zit want aan de ene speakon ingang (op versterker) speelt hij normaal en aan de andere kant niet.
Daar komt het probleem: we willen de versterker opendraaien maar ik heb hem 2ehands gekocht en een heel deel schroefjes zijn zot gedraait, kan iemand hier iets voor bedenken, ik heb geen garantie meer op deze versterker, AUB HELP
What do you think about groot probleem met dap p-900 vintage ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ja maar k denk niet dat box opgeblazen is omdat die het in een van de ingangen van men versterker wel doet en de andere niet, en de schroefjes krijg k er niet uit omdat ze zot gedraait zijn.
slijp de schroefjes dan over?? doe ik ook bij oude auto's de gene die nodig zijn tap je gewoon opnieuw.. zorg gewoon dat je de kopjes van de schroefjes overslijpt, als de ze zot zijn gedraait kan je ze gewoon eruit kloppen (wel wat voorzichtig zijn) langs buiten kan je nietveel zien aan de versterker...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.