Ik ben op zoek naar de track Narcotic van Liquido, alleen dan een house versie. Ik kon wel wat vinden, maar dit is allemaal remake, en ik zoek juist 1 waarin het origineel is verwerkt, dus het begint met origineel die dan om gaat naar house. Bestaat deze en zo ja, wie weet een de DJ/producer hiervan?
Ik weet dat mijn colega Dj Jasper Weeda (superduper) nog welleens zoiets voorbij laat komen in speakers. Ik zal het hem even vragen, hij mashupt & remixt ook belachelijk veel (en goed!)
Ja die van potatoheadz ken ik, maar dat is juist die remake die ik bedoel .. zonder dat ook maar iets van het origineel erin verwerkt is .. en de mensen vinden toch met dat originele erin het leukst. Misschien dat Hardshort de goeie heeft dan :D
No new postings for 5.507 days. Post CommentThat would be 183.6 months or a whopping 15.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.