Haha, echt iedereen die Swedish House Mafia erin heeft staan is echt onvoorstelbaar be?nvloed door wat anderen zeggen...
Wellicht heb je ze nooit live gezien, want ze treden hier niet op en zoals Nils al zegt zijn dat verschillende dj?s geweest.
1 nummertje wat echt cool is en gelijk vind iedereen ze de beste

Wat mij betreft kwa live draaien wat ik gezien heb kan ik geen top 3 maken omdat er echt te veel DJ?s zijn die gewoon heel erg goed zijn.
Deze zomer Vato Gonzales en Dyna van dichbtij mee mogen maken, ik moet zeggen dat vooral Dyna veel indruk heeft gemaakt op me vanwege zijn snelle draaien.
Wat betreft Vato, moet ik zeggen dat hij ontzettend goed aanvoelt hoe hij een knalfeest moet geven.
Hij is een van de weinig dj?s die echt het publiek erbij betrekt door middel van praten door de mic en dergelijke.
Verder blijft voor mij David Guetta een grote held, wat betreft Apres-Ski vind ik Michelski echt met kop en schouders erboven uit steken.
Het is niet helemaal eerlijk om een absolute top 3 van dj?s te maken, omdat er verschillende genre?s zijn aan muziek. En smaken verschillen nou eenmaal!