Vanavond staat er geen dj in club Smokey Amsterdam.
Daarom zoeken wij met spoed een dj!!
Het is een grote mooie zaak, midden op het Rembrandtplein, waar veel toeristen naar toe komen.?
Je draait tussen 11 en 4.
Graag een dj die gezellig alles door elkaar heen kan draaien, in een vlot tempo, die ook in staat is te knallen.?
Begin van de avond 80's 90's en commerciele house. Later op de avond wat stevigere herkenbare house, afgewisseld met wat leuke oude zomerhitjes of danceclassics.
Kan jij een zaal vullen, en vol houden? Kan jij mensen vermaken achter de tafels?
Bel mij dan zo spoedig mogelijk op het nummer 0653954529!!
Natuurlijk is er een gage!!
www.soundcloud.com/ten-hooven
What do you think about SPOED Dj Rembrandtplein vanavon (Club Smokey) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Had het ook graag voor je gedaan, maar morgen begint mijn introductieweek dus dat gaat hem niet worden. Mocht je om de hand zitten, you know where to find me.?
ze hebben al iemand voor vanaaf... T_G belde en toen zeiden ze dat er al iemand was... dus slotje
You can find all your answers, in Music!
This is an old Topic
No new postings for 5.494 days. Post CommentThat would be 183.1 months or a whopping 15.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.