Record Store
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 05-12-2005 20:31
Hee,

Ik heb laatst een draaitafel gekocht maar ben een beetje aan het zoeken naar een platen shop maar heb geen idee waar ik ze moet vindenConfused
Wet iemand een (niet al te duren) platen winkel die bij mij in de buurt ligt?
Mod edit by Lead on 14-01-2006 15:08 (3%)
[MOD Edit] moved to Music

What do you think about Record Store ??

Vote :   
Basrose    posted on 05-12-2005 22:14
ben niet zo bekend in brabant... mijn ervaring is dat de platenwinkel goedkoper is dan de meeste ingernetshops... en zoizo een platenzaak heeft meer sfeer.

Vermeld even welke style je gaat draaien.
Reemz    posted on 06-12-2005 17:11
Bastian,

Als je geen winkel bij jou in de buurt kan vinden kan je ook op onderstaande site's kijken.

(Ps. onderstaande site's zijn niet als reclame bedoelt)

dancegrooves.com
4djsonly.com
basic-beat.nl
record-store.nl
danceliferecords.com
deejaystore.nl
groove-records.nl
freaky.nl
plastikfantastik.nl
platenshop.nl
recess.nl
mid-town.nl

Persoonlijk vind ik platen via het internet bestellen beter dan naar een platenwinkel gaan. Ook op internet heb je namelijk de mogelijkheid om voor te luisteren. En ik heb ervaren dat sommige platen toch online goedkoper zijn dan in de winkel (en dan praat ik niet over een paar eurocentjes).

Bastian    posted on 06-12-2005 17:27
@ basrose ik wil een beetje in de jump/hard style, trance richting gaan draaien maar soms zijn er ook wel goede nummers van andere stijlen.

ik heb nog ff op internet gezocht en vond de magik muzik winkel in breda ik ga waarschijnlijk er donderdag eens een kijkje nemen is er toevallig al eens iemand geweest?
mrtnt    posted on 06-12-2005 17:33
euhm, recess.nl vind ik persoonlij kde max, je kunt de samples beluisteren (die meestal bijna het volledige liedje zijn) en de service ook , direct geleverd .
jeezer    posted on 06-12-2005 20:35
op de onderwijsboelevaar 198 in den bosch zit maxximum records  een nieuwe platenzaak www.maxximum.nl
Bastian    posted on 06-12-2005 20:51
Bij ons in de buurt (bergen op zoom) zit de waterput maar ze verkopen daar geen dance volgens mijUnhappy

MadSteven    posted on 07-12-2005 12:56
Tjeetje, Zoom, da's praktisch Zeeland Winking my eye

Dan is Breda al een eind weg, laatstaan  Tilburg, Den Bosch (Jasper met Maxximum records zit daar) of Eindhoven (Rare Records, Midtown).

Sterker nog, vanuit Bergen op Zoom is Dordrecht dichterbij dan Den Bosch of Eindhoven, vrees ik.

Maar als je er geen problemen mee hebt, is webshoppen inderdaad een goed idee. En vergeet niet dat je ook andere webshops kan gebruiken om dingen te beluisteren (www.juno.co.uk bijvoorbeeld).

This is an old Topic

No new postings for 7.234 days.
 Post CommentThat would be 241.1 months
or a whopping 19.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

304 Users online: 46 Guests (258 Unknown)
Pages generated today : 8.334
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.775.452