Hallo allemaal
Ik ben nieuw hier en wil graag beginnen met Fruity Loops, het bestaande nummers in elkaar mixen heb ik wel eens gehad...
Ben behoorlijk muzikaal aangelegd, speel zelf keyboard en elektrische gitaar en hoor vrijwel direct als iets vals klink en dergelijke. Ik ben dus nogal een mierenneuker als het op klanken en dergelijke aankomt

Ja ik geef dit zelf maar alvast toe voordat jullie me zo noemen
Nu wil ik een vliegende start maken en niet lang aan blijven prutsen, een beetje spelen met wat basic base line's en dergelijke heb ik wel al gedaan maar het vinden van de juiste instrumenten/klanken laat nog de wensen over.
Nu zou ik graag van iemand die het ook gebruikt willen weten:
- Welke sound packs jullie hebben, waar te downloaden enz.
- Waar ik een goede step by step tutorial tot het maken van een volledige trance/dance plaat ga vinden.
Dus geen door geklik, geskip en dergelijke. echt de details allemaal uitgelegd! Dat ik een vliegende start wil maken betekent niet dat ik alles wil overslaan, ik wil gewoon meteen de goede weg nemen en niet weken prutsen wat tot niets lijdt.
- Hoe kan ik het beste beginnen volgens jullie om het zo snel mogelijk onder de knie te krijgen?
Alvast heel erg bedankt voor het antwoorden want met de search functie hier, google en slechte kwaliteit youtube filmpjes ben ik nog niet veel verder gekomen.