Poster: feestbeest
Toch een goede beslissing vind ik persoonlijk, als je zon festival ?stop zet krijg je een mega uitstroom en meschien wel ongeregeldheden.
Poster: timmy90
niet te vergeten, er zijn ook 6 jongeren zwaar verbrand geraakt die op een eetstand da gasfles woude vervange,
hierbij ontsont een steekvlam en 6 jongere zijn zwaar verbrand, 2de en 3de graads brnadwonde...
trouwens, zoals vele denke wou die artiest gwn al langer een einde maken aan zijn leven, maar gewoon in de kijker staan, anders verhang je je niet aan een zendmast die achteraan een overvolle parking staat, die omgeven staat met drangehekken, ook was niet zeker of het wel degelijk die artiest was die het publiek in sprong, omdat er slechts enkele beelden zijn van zeer slechte kwaliteit.
aan het meisje en de famiele en vriende wens ik heel veel sterkte omdat det voor hun niet makkelijk is!
Poster: Vinnyo
Het is triest ja, alleen zoals RAS al zegt is het een eigen keuze geweest en een natuurlijke dood.
Dan vind ik de schietpartij bij het zomer carnaval in Arnhem gister wel wat erger waarbij een man doodgeschoten word en een andere man zwaargewond raakt zonder enige reden. Triest Triest Triest..
Poster: timmy90
niet te vergeten, er zijn ook 6 jongeren zwaar verbrand geraakt die op een eetstand da gasfles woude vervange,
hierbij ontsont een steekvlam en 6 jongere zijn zwaar verbrand, 2de en 3de graads brnadwonde...
trouwens, zoals vele denke wou die artiest gwn al langer een einde maken aan zijn leven, maar gewoon in de kijker staan, anders verhang je je niet aan een zendmast die achteraan een overvolle parking staat, die omgeven staat met drangehekken, ook was niet zeker of het wel degelijk die artiest was die het publiek in sprong, omdat er slechts enkele beelden zijn van zeer slechte kwaliteit.
aan het meisje en de famiele en vriende wens ik heel veel sterkte omdat det voor hun niet makkelijk is!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.