King Lucky, King Luc, Le King.
Met Koning moet genoeg te vinden zijn, probeer het voorvoegsel DJ achter wege te laten, voegt niet altijd wat toe
Ik zou die eerste van Lead misschien omdraaien: Lucky King
weet iemand een naam voor me?
Ted Meijer
Progressive,Deep
Dacht zelf iets aan Ted Mayer ofzo. maar wil wat exotischer zoals sunnery james
Naam Kevin Aalbers
Genre: House, Trap, Techno, Beats,
Eigen ideeën: Had zelf MrKvnn wat afkorting is van Mister en Kvnn van Kevin met twee nn erachter anders was ie al bezet op sommige socialmedia want nu heb ik dan op alles me eigen naam(Soundcloud,Twitter enz.).
Iemand een leuke naam voor mij?
Hoi, ik ben opzoek naar een DJ naam. Niet omdat ik hem nu al perce nodig heb maar het geeft je gewoon wat inspiratie en motivatie om te draaien!
Naam: Florian Kloekke
Genre: House, Trap, Top40, Dance
Hobby's: Stunt skate, klimmen, vuurwerk, slacklinen, aquaria, muziek, duiken, windsurfen
Eigen ideeën: Ik heb niet echt eigen ideeën. Ik heb wel wat ingen een keer bedacht maar toen kwam ik erachter dat die al bezet waren.
Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen!
Poster: Wopwop
Hoi, ik ben opzoek naar een DJ naam. Niet omdat ik hem nu al perce nodig heb maar het geeft je gewoon wat inspiratie en motivatie om te draaien! Naam: Florian Kloekke Genre: House, Trap, Top40, Dance Hobby's: Stunt skate, klimmen, vuurwerk, slacklinen, aquaria, muziek, duiken, windsurfen Eigen ideeën: Ik heb niet echt eigen ideeën. Ik heb wel wat ingen een keer bedacht maar toen kwam ik erachter dat die al bezet waren. Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen!
Een goed klinkende dj naam is voor vele, vooral beginnende, dj's soms een echte hoofdbreker terwijl een dj naam nu echt niet zo belangrijk is wat vele denken en/of beweren. Je zal echt niet geboekt worden enkel omwille van je dj naam, hoe amazing die ook mag klinken, maar vanwege je kwaliteiten, al dan niet via aanbeveling(en), maar dit allemaal even terzijde
Hoe kies je nu een DJ naam ? Er zijn geen regels of verplichtingen en de keuze's zijn legio maar ik geef altijd de raad om niet meteen gebruik te maken van moeilijke namen, of namen die thuis horen of heel dicht aanleunen bij een bepaalde muziekstijl (of je moest je ten volle concentreren op het feestgenre), probeer eens iets met je echte naam te doen indien die goed en vlot in de mond ligt zo niet, misschien enkel de voornaam, of een deel van je voornaam, of anagram, mogelijkheden zat dus en zeker met jouw voornaam Flo, Ian, Ryan....al dan niet aangevuld met een korte achternaam. Laat je fantasie even de vrije loop, suc6 makker
Dankje voor de reactie.
Nee het is inderdaad ook nog niet belangrijk maar het geeft je gewoon een boost :p
Suggesties die ik zelf heb zijn: DJ Flo-Ryan (Zo ben ik wel is genoemd namelijk haha) en DJ Flo Flo maar die klinkt niet zo lekker...
Dankje voor de reactie. Nee het is inderdaad ook nog niet belangrijk maar het geeft je gewoon een boost :p Suggesties die ik zelf heb zijn: DJ Flo-Ryan (Zo ben ik wel is genoemd namelijk haha) en DJ Flo Flo maar die klinkt niet zo lekker...
Zeker niet Flo Flo
Hahaha nee die zeker niet :p
Ik mag binnenkort wel een keer draaien in een studentenvereniging dus een dj naam hebben zou wel al leuk zijn haha. Heeft iemand toevallig een idee?
Ik heb hier een aantal ideetjes, wat vinden jullie ervan?
Namen:
Mascleta
DJ Mascleta
Mascleto
Mascleton
DJ Mascleta killaz
Mascleta killaz
DJ Mascletezz
What do you think?
Ik heb hier een aantal ideetjes, wat vinden jullie ervan? Namen: Mascleta DJ Mascleta Mascleto Mascleton DJ Mascleta killaz Mascleta killaz DJ Mascletezz What do you think?
Niet doen,klinkt niet mooi en zal ook op verschillende manieren uitgesproken worden, waarom niet Ryan Flow, je naam zit er volledig in met een kleine aanpassing, bekt makkelijk, ook in andere taalgebieden en men kan er nog een verhaal bij verdenken waarom die 'Flow'
Dankje! Ryan Flow is nog niet zo slecht! Ik ga er even over nadenken
Dankje! Ryan Flow is nog niet zo slecht! Ik ga er even over nadenken
Blij dat je hem leuk vindt, nog & kleine tip...zet er geen DJ voor
Naam, Voornaam: Guus Reijmers
Genre: house
Hobby's buiten draaien: computeren
Eigen ideeën: x
Poster: stewie231
Naam, Voornaam: Guus Reijmers
Genre: house
Hobby's buiten draaien: computeren
Eigen ideeën: x
Wat dacht je van Rhyme? Heb je misschien een bijnaam om ervoor te plaatsen ofzo?
Hey,
Inmiddels draai ik al een hele tijd, maar heb nooit echt één DJ naam aangehouden.
Omdat ik nu steeds vaker op posters sta, en grotere boekingen krijg, wil ik toch graag een goede naam hebben.
Hier wat gegevens :
Volledige naam : Bart Bardienus Pieter Duisterhof (misschien is mijn 2e naam o.i.d. handig )
Leeftijd : 17 jaar
Genre : Deephouse, Commerciële House, Progressive, Electro, Techno (op zijn tijd)
Draait sinds : 2009
Hobby's buiten draaien : wedstrijd zwemmen, zeilen...
Suggesties : Bart D, Duisterhof, iets met Bardienus?
Heel fijn als jullie even met me mee willen denken!
Thanks!
Aangezien Nederlandse benamingen in de commerciële DeepHouse scene tegenwoordig erg populair zijn is Duisterhof wel érg cool!
Bardienus, dat duurt 5 min eer iemand dat gelezen heeft op een affiche en Bart D is wat te simpel als je zo een coole achternaam hebt.
Thanks! Stond laatst idd met Duisterhof op een poster, en kreeg daar goede reacties op.
deleted