Poster: erwiin
strong>Naam, Voornaam: Erwin Halman
Genre: Alleround
Hobby's buiten draaien: Ajax..
Eigen idee?n: Iets zoals Avicii vind ik echt tof,
Poster: brammetjebaas
Sound vision
Ultrasound
dynamic sounds
dynamic music
Alvast bedankt.
Poster: Ywe
in de lijn hiermee wat misschien niet in gebruik is: Music Dynamics of Vision Sounds, je draait het gewoon om dus
Poster: Estacy
lol idd of een geluidverhuurder
Jochem, jouw achternaam op zichzelf is al vet als Dj naam. Ook in het Engels bekt ie lekker en dat is wel belangrijk
Naam: jim van mechelen
leeftijd: 16
ik draai : electro house
geen ideeen
hoop dat jullie een goede naam kunnen bedenken
Jo gasten ik heb de naam die ik tot nu toe altijd heb gebruikt maar ergens ooit een keertje gevonden en vond hem toen wel lachen maar nu het er een beetje serieuzer aan toe gaat ben ik wel toe aan een iets professionelere naam dacht ik zo.
Naam: Kevin Laemers
Leeftijd: 19
Genre: Progressive/Electro/Deep House
Hobbies: sporten en bier drinken met maten
Als eigen idee had ik: Kevin la mer alleen dit betekend kevin zee dus dat is misschien ook niet helemaal handig. Sorry dat ik dit topic weer open maak maar loop echt even vast hier dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ook werden me de namen kapsalon kevin en mini balo al voor me verzonnen maar dat wordt er ook allemaal niet beter op.
Niemand?
iemand een idee voor mij
naam: Gregory Heylen
leeftijd: 16 (bijna 17)
gerne: house, electro, hardstyle en dance
eigen idee: LeSSur
buiten draaien doe ik: jeugdbeweging, uitgaan, scuba duiken en muziek maken met fl studio (avicci stijl)
Echt niemand?
Naam: Luc de Koning
Leeftijd: 17
Gerne: Vooral House
Hobby's buiten draaien: Voetbal, vissen, hardlopen
Eigen ideeën: iets met (de) Koning, in een andere taal bijvoorbeeld.
Maar dan kom ik alleen uit op iets van Dj King, en dat vindt ik nogal blufferig overkomen.
Iemand een idee om wat ervoor of erachter te zetten, of een totaal ander idee?