Het Grote Ik Zoek Een Dj Naam Topic #2 (26/29)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Limb-Girdle    posted on 20-08-2010 20:44
Topic nummer 1 is vol, vandaar dit nummer 2 topic.
Ben jij op zoek naar een dj naam, post dan hier je oproep, zo worden eindeloze topics bespaart.
Dus, ben jij op zoek naar de ultieme dj naam, geef dan de volgende info:

Naam, Voornaam:
Genre:
Hobby's buiten draaien:
Eigen idee?n:

[Mod Edit] Zie hier het oude deel : Ik zoek een DJ naam #1
Where the music meets the deejay!
Mod edit by Lead on 12-10-2010 21:51 (23%)

What do you think about Het Grote Ik Zoek Een Dj Naam Topic #2 ??

Vote :   

D-Jesse    posted on 18-11-2012 23:17
Een enorme bump maar ik zit vast.?

Zal ik de naam D-Jesse houden, of zal ik mezelf Jesse Human noemen (op z'n engels uitgesproken). Ik heet namelijk Jesse Hummen en op vato.nl bedacht iemand deze, en die vond ik niet verkeerd klinken.

Als er geen reacties komen, dan open ik wel een topic hiervoor. Maar ik probeer het eerst hier!
Georgi    posted on 21-11-2012 11:12
Hoi allemaal,?

Ik ben Georgi Dimov, kom uit Bulgarije, woon al 2 jaar in Nederland.
Ben erg bezig met dj-en en leren produceren.
Ik zit op cross media opleiding, doe video montages, het ontwerpen van websites en lekker photoshoppen.
Ik wil graag een originele Dj naam, alleen vind ik dat heel erg moeilijk om dat te verzinnen, kunnen jullie mij graag bij helpen?
Ik draai vooral Trance & progressive dacht aan Dj Georgi, maar dat vind ik op een of ander manier niet echt voledig, mijn achternaam is van mijn biologishe vader die ik noot gezien heb dus die wil ik zoiezo niet echt publiceren. Heb een website bijna klaar die wil ik graag zo snel mogelijk in de lucht brengen alleen wat ik mis is dus mijn dj naam.?

Bedankt alvast, GRTZzz Georgi
PhonicM    posted on 21-11-2012 14:22
Misschien DJ Georgi GroBe Schwanz Foot in Mouth
Georgi    posted on 21-11-2012 19:26
hahah grote staart :D

Certas    posted on 23-11-2012 09:45
Poster: D-Jesse
Een enorme bump maar ik zit vast.?

Zal ik de naam D-Jesse houden, of zal ik mezelf Jesse Human noemen (op z'n engels uitgesproken). Ik heet namelijk Jesse Hummen en op vato.nl bedacht iemand deze, en die vond ik niet verkeerd klinken.

Als er geen reacties komen, dan open ik wel een topic hiervoor. Maar ik probeer het eerst hier!

Ik zou voor Jesse Human gaan, sowieso beter dan D-Jesse :p
?
Ik zit nu toch te twijfelen over mijn naam, veel mensen twijfelen altijd hoe ze mijn naam moeten uitspreken. Ook denk ik niet dat hij uit valt te spreken in het engels.
Mijn volledige naam is Bas Goossen dus daar kan ik niet zoveel mee. Mijn hobby's buiten het draaien en produceren zijn, voetbal, websites maken en programmeren (en uitgaan natuurlijk, zie ik meer als een gewoonte Embarassed)
Produceer voornamelijk progressive en electro house dus ik wil geen DJ rampestamper als naam (sowieso geen DJ voor de naam).
?
Het zal dus echt een random, korte naam moeten worden en uitspreekbaar in engels. (Avicii, Dannic, Zedd. You name it)
http://www.soundcloud.com/Certas
D-Jesse    posted on 23-11-2012 22:18
Thanks voor je reactie Bas!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Certas best een goeie naam vind! Ik spreek het een beetje uit als het word 'certain' in het engels haha.
RovoOfficial    posted on 23-11-2012 22:20
Jessy Human
ThomasB    posted on 24-11-2012 14:15
Inderdaad wat Jesse zegt, Certas kan je best uitspreken in het Engels, Jesse Human is ook nice.
Ik las laatst een tweet waarin ze dc spelers ''Toys of Noise'' noemden, ik dacht gelijk dat is een goeie DJ naam maar misschien is dit iets te Hardstyle-achtig? Ik draai en produce namelijk Dutch en Progressive. Wat vinden jullie, ''Thomas Bos'' of ''Toy of Noise''?
RovoOfficial    posted on 24-11-2012 15:46
Poster: ThomasB
Inderdaad wat Jesse zegt, Certas kan je best uitspreken in het Engels, Jesse Human is ook nice.
Ik las laatst een tweet waarin ze dc spelers ''Toys of Noise'' noemden, ik dacht gelijk dat is een goeie DJ naam maar misschien is dit iets te Hardstyle-achtig? Ik draai en produce namelijk Dutch en Progressive. Wat vinden jullie, ''Thomas Bos'' of ''Toy of Noise''?

Misschien Tho of Noise, tho van Thomas.
DanielDale    posted on 24-11-2012 16:21
Dan is 'Thono' van Thomas en Noise
Drop Beats, Not Bombs
RovoOfficial    posted on 25-11-2012 17:34
Poster: DanielDale
Dan is 'Thono' van Thomas en Noise

Kan ook, ik heb Rovo van Roel van Oers

DanielDale    posted on 26-11-2012 20:04
Tobo, Thobo
Drop Beats, Not Bombs
ThomasB    posted on 29-11-2012 14:28
Haha Thono, klinkt wel goed zal er is over denkenHappy, laughing
Jeefff    posted on 29-11-2012 20:27
Hey.

Ik ben Jeff en ik zoek ook een goede DJ naam. Ik ben al een tijdje bezig met DJ'en, maar wil nu ook op andere plaatsen gaan draaien.
Ik ben 18 jaar, en ik draai Progressive House en Electro. In mijn vrije tijd ben ik dus met muziek bezig en met computers (hoewel ik mijn dj naam daar niet op zou baseren).
Een eigen idee heb ik eigenlijk niet, ik ben niet bepaald creatief op dat gebied...

Alvast bedankt!
Mr-    posted on 30-11-2012 12:28
wat vinden jullie van de naam:
Nervo Grotius of alleen Grotius?
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
D-Jesse    posted on 30-11-2012 16:36
NERVO doet me denken aan dat hote duo van die 2 meiden! Die laatst nog een release hadden emt Nicky. Dus Nervo zou ik niet zo snel doen.
Mr-    posted on 30-11-2012 17:00
idd, slordig vond het al te bekend klinken haha
het ging ook vooral over het Grotius gedeelte wat vinden jullie daarvan?
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
MTHIJSMusic    posted on 30-11-2012 22:08
Naam, Voornaam: Matthijs Kuiters
Genre: House , Progressive , Electro
Hobby's buiten draaien: Vissen
Eigen idee?n: Darino ?

Alvast Bedankt Winking my eye !

Matthijs Kuiters
User edit by MTHIJSMusic on 30-11-2012 @ 22:09:12 (18%)
Dopejoop    posted on 04-12-2012 20:10
Hee!

Samen met een vriend draai ik al een langere tijd. We zijn nu ook al best lang bezig met produceren.
We zijn al jaren aan het brainstormen voor een goede dj naam, maar we komen er niet echt uit. We zoeken een goede internationale naam.

Naam, Voornaam: Casper Jansen?& Benjamin Brommer
Genre: House, Deep/Tech House, Disco, Electro, Dance House
Hobby's buiten draaien: Produceren, Sporten, Series kijken, Uitgaan, Ontwerpen/Design, Comedy
Eigen idee?n: Inspiratie andere dj namen: prok & fitch, Roul & Doors, East & young, Bingoplayers, Bassjackers.

Alle ideeen zijn meer dan welkom Happy, laughing
DanielDale    posted on 04-12-2012 21:35
Bencas Bro's
Drop Beats, Not Bombs
Dopejoop    posted on 04-12-2012 23:25
Wel grappig want aan het woord?bro's zaten we zelf ook te denken! Bencas is misschien iets te letterlijk..
DJSHAK3S    posted on 04-12-2012 23:38
benQ Brothers?
Tekhead    posted on 05-12-2012 01:12
Cash & Jimm kort, krachtig, herkenbaar.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 05-12-2012 01:24
Poster: ThomasB
Haha Thono, klinkt wel goed zal er is over denkenHappy, laughing

Daar gaan ze met lachen Thono is Tonijn, snap je ?

De meeste gaan hier echt wel verkeerd te werk met het zoeken van een artiestennaam,als je echte naam een mooi klinkende naam is, en liefst ook in't Engels kan je je eigen naam gerust gebruiken, anders zoek je best een korte naam die voor iedereen herkenbaar is ls men die ooit eenmaal gelezen heeft, ofwel kies je een naam die aanleunt bij je muziekstijl, maar dan ook alleen als je een weinig gebruikte of specifieke stijl gebruikt zoals Goa, Hardcore, latin en andere electro, of verwijzend naar je afkomst kan ook.
Hetzelfde voor als duo naam alleen kan je hier nog creatiever zijn door gebruik te maken van een groepsnaam, zoals met Speedy J. Daft punk, Chick's on Speed, SHM, etc...
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dopejoop    posted on 05-12-2012 22:17
Bedankt voor alle reacties tot nu toe. Happy, laughing BenQ brothers klinkt wel lekker! Een goede herkenbare naam verzinnen is best lastig.?Ik denk dat mensen in dit topic vooral willen brainstormen met elkaar om op nieuwe en?goede ideeen te komen.

244 Users online: 90 Guests (154 Unknown)
Pages generated today : 49.915
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.846.952