Poster: dj-zero
Ik zou dan gaan voor?
Weeso steve
Poster: LilQuint
Waarom niet gewoon Bart Duisterhof?
Vind ik wel lekker klinken om eerlijk te zijn!
Poster: RLB
Ceezyro Addictz?
Ceezyro Bruynseels?
Poster: ceezyro
Heej, ik mix thuis al een dikke 2 jaar eerst digitaal dan cd en zit al een tijdje met het dilemma van een goede naam te vinden. Ik heb al Ceezyro, Noize-Addictz, Drop-in geprobeert maar dat is het toch niet helemaal. Ik draai vooral tekstyle, hardstyle en house. Ik ben 15 jaar?mijn echte naam is Robin Bruynseels hobbies buiten draaien zijn schaatsen en digitale tekenschool (photoshop, illustrator etc).?Ik zoek vooral een naam die ik kan gebruiken om demo's op te sturen en zo hopenlijk ergens te mogen draaien dus ik zoek eentje die goed staat op een affiche maar niet te hardstyle-tekstyle achtig klinkt (Gunz For Hire, Amplifierz, Hard-driver, Teka B, Davoodi) alloewel ik voor iets ben dat te maken heeft met racen (design logo).?Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt
Dus in het kort
Naam, Voornaam: Bruynseels Robin
Genre: Hardstyle, Tekstyle, House
Hobby's buiten draaien: schaatsen, digitale beelbewerking
Eigen idee?n: Noize Addictz, Ceezyro
Poster: maartenw
Naam: Maarten Wreesmann
Genre: House, Progressive
Hobby's: muziek
Eigen idee?n: Inspiratie ver te zoeken hier!
Ik ben dj sinds mijn 10e. Tot mijn 15e beetje liggen kloten en op kleine ''fuifjes'' gedraaid. Nu ben ik met een vriend als duo serieus aan het draaien begonnen of feesten. We zijn een beetje all-round. defected, progressive & hip-hop zijn onze voornaamste namen. Maar het draait nu que naam niet om ons duo. We willen allebei appart een naam.
Mijn naam zou ik graag een beetje sjiek willen. Klinkt gek, maar toch. Een beetje italiaans ofzo:P Voorbeeltje: mijn dj vriend heet in het echt Valentijn. Zijn dj naam is ValentinoE. De E is van zijn achternaam. Ik zelf vind dit een sjieke naam en tevens ook erg mooi. Maar ik met mijn echt hollandse naam Maarten is het moeilijk er iets engels van te maken.
Hebben jullie idee?n? Brand maar los
Alvast bedankt,
Maarten Wreesmann vind ik wel goed klinken
en bovendien bijna alle bekende dj's komen uit nl
Poster: Blackaround
DJ TraB? :d
Poster: nielspowns
hoi!
niels wildeboer
hardcore, hardstyle, house