Poster: HarmenHHarmen H.?
Ik ben ook op zoek naar een leuke dj naam Naam: Harmen Heino Genre: Tech House, Tribal House Iemand een idee?
Poster: BeatunitePoster: HarmenHHet staat een beetje goedkoop. Daarom wil ik een andere naam. Maar thanx voor de input!
Ik ben ook op zoek naar een leuke dj naam Naam: Harmen Heino Genre: Tech House, Tribal House Harmen H.?
Poster: venzi
ik ben ook opzoek, hahah:P
Naam: Danny manders
Genre: hardstyle
hobby's: gamen
ideen: nu is mijn naam manderson, maar vind het nietecht klinken:P en ook nietecht iets van hardstyle, meer een drive in naam x)
Poster: tparadise
Naam, Voornaam: Thomas Zaal
Genre: Tech, progressive,house?
Hobby's buiten draaien: Hockeyen, ps3, uitgaan
Zelf idee?n: Thomas La Salle(klinkt wat internationaler maar weet niet of het aan slaat)
Poster: DJSHAK3S
effe jullie mening weten.
DJ SHAK3S.
ik heet Sjaak.
ik werd sjakes genoemd door vrienden en dus heb ik er SHAK3S van gemaakt.
vind je het niks geef dan ef een reactie voor een andere naam.
Poster: tparadiseJe moet wel begrijpen dat wij geen naam zoals Avicii of Hardwell voor jou kunnen verzinnen met de dingen die je hebt opgegeven. Het meeste wat ik in ieder geval hier doe is gewoon met de naam wat verzinnen. Namen die hier niks mee te maken hebben moet je waarschijnlijk echt zelf mee komen
Ik vind dat naar mijn gevoel echt heel goedkoop klinken alsof je niet verder komt dan de apreskihut hier om de hoek, ik waardeer het dat je meedenkt hoor. ik hoef ook btw geen naam te hebben die iets met mij te maken heeft. kijk avicci hardwell. dope namen
Poster: tparadiseThom Seal uitgesproken: Thom Siel
Naam, Voornaam: Thomas Zaal
Genre: Tech, progressive,house?
Hobby's buiten draaien: Hockeyen, ps3, uitgaan
Zelf idee?n: Thomas La Salle(klinkt wat internationaler maar weet niet of het aan slaat)