Poster: TH3llC
en als je het zonder mp3gain doet?
ik doe dit nooit met cd's en heb nooit veel verschil gehad in volume...
Poster: T-to-the-J
Misschien een idee om mp3gain opnieuw te installeren? Je kan natuurlijk ook zelf elk nummer gainen(live)
Poster: winfaktPoster: TH3llC
en als je het zonder mp3gain doet?
Zonder mp3gain heb ik nog hetzelfde probleem.?
ik ken het programma niet maar als ik het goed begrijp doet het dus niks?
misschien een instelling die je moet veranderen?
Poster: TH3llC
ik ken het programma niet maar als ik het goed begrijp doet het dus niks?
misschien een instelling die je moet veranderen?
Poster: winfakt
Mijn muziek in de auto is allemaal gedownload, als ik de tracks binnenhaal zet ik ze met Mp3Gain allemaal op een constant volume.
Op de pc klinken ze allemaal even hard maar als ik ze brand en in de auto opzet verschilt het volume van sommige tracks. Heb de cd ook al in een andere auto getest en daar heb ik het zelfde probleem. Weet iemand hier een oplossing voor?
Poster: LimbGirdle
Met welk programma brand je je cd's?
Ik weet dat er een functie in Nero zit, die het volume van al je tracks even luid maakt.
Zelf heb ik het nog nooit gebruikt, alleen de mensen die ik ken die het gebruiken zijn er zeer tevreden over.
Poster: Estacy
ik vermoed geen volume maar een kwaliteits probleem. als je een 128kbps liedje en een 320 kbps allebei via gain op 0dB zet, zal de 320 toch harder klinken. Dit zul je op Pc speakers mischien niet horen, maar op een beter systeem mischien wel.
Poster: ArCee
een ietwat omslachtige manier is de volgende:
Importeer je nummer in audacity. ga naar effecten en klik op compressor.
Als je dat met al je nummers doet is alles gegarandeert even hard, maar je bent wel even bezig omdat je maar 1 nummer keer kunt doen.
Bij mijn werkt MP Gain trouwens prima hoor.
Eerst analyseren, daarna de db's instellen / toevoegen, en als laatste nummerversterking aanklikken. Dan moet het goed zijn (dat laatste vergaat mijn broertje ook met hetzelfde resultaat als waar jij over klaagt dus ik dacht, ik zeg het nog maar even).