Titel
DJ set: Traktor Scratch,2x Stanton ST150, Vestax PMC280
Staat
Zo goed als nieuw
Prijs
1500
Transport
Liefst ophalen
Beschrijving
(Beschrijving van wat je verkoopt)
Gearbase item
Foto's
(Foto's plaatsen, upload deze in de
Imagedump)
Aangezien ik mijn set amper aanraak, of aangeraakt heb, zet ik hem te koop.
Set is net iets meer dan 2 jaar (juni 2008 als ik me niet vergis, moet bonnen weer even zoeken) en heb er maar een handjevol uren gebruik van gemaakt. Ruilen tegen cd-spelers of midi setup zie ik dan ook niet gebeuren (aangezien het dan weer snel staat niets te doen), en ik kan het geld hard gebruiken voor andere dingen, motor en nieuwe iMac. De set heeft altijd thuis gestaan, slechts 1x verplaatst (nieuw meubel) en is altijd afgedekt ivm stof.
Set bestaat uit:
- 2x Stanton ST-150 sOEM draaitafels incl Stanton elementen/naalden; nieuwprijs ?499.
- Vestax PMC-280 vierkanaals mixer; nieuwprijs ?499.
- Traktor Scratch, compleet pakket met Audio8DJ, vinyls en cds, Traktor (versie voor Pro, maar is eenvoudig te upgraden naar Traktor Pro), multicore kabels; nieuwprijs ?549 (Pro versie).
- Concorde Pro twin set (nooit gebruikt); nieuwprijs ca ?160.
- Stanton DJ Pro 2000 headphone (hoeft niet per s? weg); nieuwprijs ?77.
Nieuwprijs totaal: ?2283
Vraagprijs: ?1500
En voor de liefhebber heb ik er een gratis cheap-ass headphone bij (USblaster oid) en een Philips headphone, waarbij de 3,5mm jack plug nog even aan het snoer gemaakt moet worden.
Alleen serieuze biedingen graag.
Voorkeur gaat uit naar verkoop in 1x, tenzij ik weet dat zowel draaitafels, elementen, scratch pakket als mixer verkocht gaan worden.
Alle onderdelen bevinden zich in topstaat, weinig gebruikt, niet bij gerookt, afgedekt geweest, geen gebruikssporen als krassen of defecte faders/knoppen etc.
Afbeeldingen:

Voor meer info, pm, bel of mail:
vgroenewegen apenstaart ziggo punt nl
06 vier twee negen twee zes twee drie zeven