Wat te vragen per uur? (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

SoundExpander    posted on 19-08-2010 19:04
Hallo mensen,

Ik ben inmiddels 1 jaar resident in een cafe in mijn eigen woonplaats. Ik draai daar iedere vrijdag van 21:00 tot 03:00uur. Ik ben 19 jaar oud en verdien 6 euro per uur. Ik vind dit eigenlijk een beetje weinig aangezien ik ook in het zwart word uitbetaald. Wat is een reeel bedrag om te vragen per uur?

Ik hoor graag jullie meningenSmile

What do you think about Wat te vragen per uur? ??

Vote :   

Namelezz    posted on 30-08-2010 10:50
Poster: Tomazos
ik erger me persoonlijk best wel dood aan dit topic..

die leeftijden en dan de reacties

Als jullie je allemaal dood ergeren, dan reageer je toch lekker niet op dit topic? Er zijn genoeg andere
http://www.toolunatic.nl/
Yorick    posted on 30-08-2010 11:15
Zou maar blij wezen met een reactie van iemand die het z'n baan isWinking my eye!
En anders plaats je toch niet z'n reactie vent.....
Tomazos    posted on 30-08-2010 11:18
Poster: Namelezz

Als jullie je allemaal dood ergeren, dan reageer je toch lekker niet op dit topic? Er zijn genoeg andere

wij geven 'tips' en dingen zoals wij het mee maken,
als je 'tips' negeert of niet tegen kritiek kan van iemand die het misschien iets verder geschopt heeft in het dj vak.. dan ben je dom bezig Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Yorick    posted on 30-08-2010 11:19
Correctie,, erg domWinking my eye
Zou blij wezen hier mee,, wij hebben dit allemaal zelf uit moeten zoekenWinking my eye!
Namelezz    posted on 30-08-2010 11:39
Ik vind het zeggen dat ik me dood erger aan dit topic niet echt een tip!
Tomazos    posted on 30-08-2010 11:40
lees die andere dingen die wij allemaal hebben neer gezet eens Cool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Namelezz    posted on 30-08-2010 11:41
Ja dat wel, maar daar heb ik het niet?over !!!!!
User edit by Namelezz on 30-08-2010 @ 11:41:47 (12%)
-FLoriZ-    posted on 30-08-2010 12:15
Poster: Namelezz
Ja dat wel, maar daar heb ik het niet?over !!!!!

Ja maar, ja maar, wij zijn niet wettelijk verplicht jou een perfect antwoord te geven waarmee je helemaal tevreden bent enzo. We mogen zelf bepalen welk advies we je geven, jij moet de forumregels doorlezen en niet zo fucking ego?stisch doen.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Namelezz    posted on 30-08-2010 12:55
Poster: -FLoriZ-

Ja maar, ja maar, wij zijn niet wettelijk verplicht jou een perfect antwoord te geven waarmee je helemaal tevreden bent enzo. We mogen zelf bepalen welk advies we je geven, jij moet de forumregels doorlezen en niet zo fucking ego?stisch doen.

Jonge kweenie wat je loopt te zeuren maar het enigste wat ik zeg is dat als mensen dit topic dom en stom en irritant vinden, ze dan maar niet op dit topic moeten reageren, daar is niks ego?stisch aan hoor...
En het boeit mij niet wat voor antwoord jullie mij of iemand anders geven, en ik zeg toch ook niet dat jij niet mag bepalen welk advies jij mag geven, maar als je zegt: dit vind ik een irritant topic, dat is geen advies hoor !Cool
Is dat nou zo moeilijk te snappen, jullie zitten toch niet op de dikketongenschool ofzo? OMG!!
User edit by Namelezz on 30-08-2010 @ 12:56:34 (13%)
mrmagix    posted on 30-08-2010 18:09
Poster: -FLoriZ-

Wettelijke verplichtinge bestaan hier niet echt op het forum, das waar. Groot gelijk.
Maar de forumregels zijn gemaakt voor deze problemen te voorkomen... Zie het dan ook niet als regels maar als richtlijnen.
Wat jij doet is gewoon eventjes in dit topic komen zeggen wat je van iemand vind? Voor de rest heb je hier nog niets gepost dat gerelateerd is tot het topic onderwerp. Dus ik kan nu wel eventjes zeggen dat jij enorm offtopic post? Is dat dan niet tegen de regels jongeheer? Wat is dat met jullie toch. Zo jong en al zo veel praat.
In vergelijking met Tomazos... zijn reactie heeft het hier veroorzaakt. 'k vind die persoonlijk ook niet erg correct maar hij heeft dat daarna wel uitgelegd en verklaard waarom hij dat heeft gepost. Het maakt het niet goed, maar dan is die reactie niet compleet zinloos.
'k zou voor je komt preken over forumregels ze zelf eerst doornemen.
Dit is ook een offtopic post, maar ik heb al in eerdere posts ontopic geantwoord...
Maar ja, genoeg hierover. Hierop komt zowiezo weer commentaar en zo blijft het treintje rijden.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
zee-eend    posted on 31-08-2010 13:00
mensen,, blijf even on Topic!

This is an old Topic

No new postings for 5.487 days.
 Post CommentThat would be 182.9 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

192 Users online: 102 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 80.223
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.427.001