Poster: qntr0l
Ik vraag toch wel minimaal 100 euro voor een avondje, als ik mijn eigen draaispul (CDJ's + mixer) mee moet nemen neem ik daar 30 tot 50 euro extra voor. En dan vind ik mezelf persoonlijk nog vrij goedkoop. Voor 6 euro per uur ging ik er niet staan.
Poster: XMatiC
Is dat materiaal van jouw of van de eigenaar zelf ?
& Krijg je het cafe goed mee of niet ?
Poster: SoundExpander
En sinds dat ik er draai zijn de vrijdagavonden stampvol en is de sfeer zeer goed.
Poster: SoundExpander
Tsja, het zal echt niet alleen aan mij liggen.
Poster: Esmee
ik neemaan dat je 75 bedoelt?
Poster: Tomazos
mensen mensen, probeer eerst uren te maken,
dat zeg ik niet alleen hier, maar ook tegen collega's om me heen die niet zo heel lang draaien en gelijk groter willen draaien
wees blij dat je een plekkie hebt, en kan draaien en zodoende kan leren..
als hij jou te duur vind zometeen.. dan zijn er voor jou 1000 anderen.
ik stond zelf ook 4 jaar lang 2 dagen in de week, en in de zomer 5 dagen per week voor max 50 eu per avond te draaien in een kleinere discotheek/bar van max 400 man, zo maak je uren!! Uren = ervaring, hoe jonger je daarmee begint hoe beter
verdient zich later meestal wel terug.
als het nu nog 'hobby' is, is die 36 euro mooi mee genomen.
beter als Vakken vullen/kranten wijk toch.
en tja, dat die eigenaar miss paar 1000 bar omzet heeft, dat heeft verder niks met jou te maken..
hij geeft jou een loon, ga je ermee akkoord Prima, zo niet komt er een ander.
je kan natuurlijk altijd vragen hoe hij denkt over een verhoging van je salaris
en dan stel je een 10tje per uur voor, dat is voor horeca personeel redelijk normaal.
Poster: Tomazos
mensen mensen, probeer eerst uren te maken,
dat zeg ik niet alleen hier, maar ook tegen collega's om me heen die niet zo heel lang draaien en gelijk groter willen draaien
wees blij dat je een plekkie hebt, en kan draaien en zodoende kan leren..
als hij jou te duur vind zometeen.. dan zijn er voor jou 1000 anderen.
ik stond zelf ook 4 jaar lang 2 dagen in de week, en in de zomer 5 dagen per week voor max 50 eu per avond te draaien in een kleinere discotheek/bar van max 400 man, zo maak je uren!! Uren = ervaring, hoe jonger je daarmee begint hoe beter
verdient zich later meestal wel terug.
als het nu nog 'hobby' is, is die 36 euro mooi mee genomen.
beter als Vakken vullen/kranten wijk toch.
en tja, dat die eigenaar miss paar 1000 bar omzet heeft, dat heeft verder niks met jou te maken..
hij geeft jou een loon, ga je ermee akkoord Prima, zo niet komt er een ander.
je kan natuurlijk altijd vragen hoe hij denkt over een verhoging van je salaris
en dan stel je een 10tje per uur voor, dat is voor horeca personeel redelijk normaal.