Poster: nils7
Bij gebrek aan een cijfer ben ik uit gegaan van het aantal kroegen. Er zijn zat caf?s die een DJ hebben (vaak meerdere zelfs) ook zijn er zat die dat niet hebben, dus dat zou moeten neutraliseren. Dat getal was bijna 10.000 in NL dus voor het gemak eens zeggen dat er 10.000 DJ's actief zijn in Nederland.
Ik weet trouwens niet of de consumentenbond dit zou weten of kunnen onderzoeken. Wellicht dat shops een schatting zouden kunnen geven of wellicht Pioneer zelfs een ruwe schatting kan maken?
Grappig dat dit nooit onderzocht is heheh ook in het Engels op Google vind je niet veel, wellicht dat het aantal artiesten op Partyflock een goed beeld kan geven?
Zou het niet op Hyves te vinden zijn?
[edit]
Daar zijn er 10.508 mensen te vinden met 'DJ' in hun naam
Poster: Vinnyo
Dat is inclusief de mensen die een D en een J in hun naam hebben zitten en exclusief de mensen die wel draaien maar het niet in hun naam hebben staan.
Poster: dj-zero
Oke nouja,, voor dat doeleinde denk ik dat je met zo'n grof geschat antwoord opzich wel ver kunt komen, ik weet niet precies waarover het gaat, maar volgens mij is er voor dj-stuff altijd wel een redelijk grote afzetmarkt:P
En als je er een topic over start en het grof omschrijft en een nadere omschrijving in een hidden message zet, misschien dat je dan ongeveer wel kunt zien of mensen zich enigsinds voor jouw product introduceren:D
Ik heb gewoon gezocht op 'DJ'!
Dus dan krijg je niet iedereen die een d en een j in hun naam heeft staan (met 9 miljoen gebruikers lijkt mij namelijk wel dat er wel meer dan 10K mensen zullen zijn met een d en een j in hun naam)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.