[P] Mrs. G-ezz - Came 2 Dance / Upstairs
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ashley    posted on 19-08-2010 01:43
People!!

met twee nieuwe dingen bezig..
de eerste heb ik hier eerder gedropt , toen nog onder de naam ocean view
inmiddels inclusief ingezongen vocalen en omgedoopt tot 'came 2 dance'

2e track ben ik 2 dagen geleden aan begonnen, genaamd upstairs

opbouwende kritiek: graag!!

link in hm

cheers!

ps. sorry voor mijn slechte abn/leestekens gebruik ik ben moe en het is laat (a)

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 19-08-2010 @ 01:45:26 (1%)

What do you think about [P] Mrs. G-ezz - Came 2 Dance / Upstairs ??

Vote :   

TripleSpin    posted on 19-08-2010 01:56
Zal eens luisteren en commentaar geven. Kan toch nog niet slapen.

Comment Upstairs:

Lekkere plaat alleen irriteer me een beetje aan die kick, er zit een hoog toontje of iets in. Heel raar. Verder niks op aan te merken, gewoon afmaken en dan zou ik die wel willen hebben.

Comment Came 2 Dance:

Ten eerste die bassline mag wel iets harder. De vocal is wel lekkerrrr.. Alleen de gitaar sample en de synth die er in komt vind ik niet lekker op elkaar afgestemt. Lijkt of er een toonverschil in zit. Trouwens hier hoor je die hoge rare toon ook in de kick, in het begin althans. Verder ook gewoon lekker afmaken, masteren en kijken wat het oplevert.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
User edit by TripleSpin on 19-08-2010 @ 02:05:51 (100%)
Sebasz    posted on 19-08-2010 01:58
vlak voor et slape gaan ffkijk

edit: upstairs is echt goed als je die afwerkt kun je daar iets vets van maken. wat ik zou doen is niet die toonwisseling, want om een of andere reden klinkt dat minder professioneel. dus beter 1 toonhoogte en soort de minimal/deep achtige kant opgaan.

die came 2 dance qua beat niet heel verkeerd, alleen moet eerlijk zeggen dat ik die vocalen 10 keer niks vindt zowel qua zang als bijpassend, vond die van midnight till daylight echt veel beter.?Cool
User edit by Sebasz on 19-08-2010 @ 02:01:29 (100%)
Ashley    posted on 19-08-2010 02:03
@Sebasz oke thanks! ik vind het zonder toonwisseling in upstairs juist eentonig worden.. dat is minimal/deep achtig wel vet alleen het moet naar mijn idee niet t? eentonig worden.
de vocalen is een kwestie van smaak..
dancemaker711    posted on 19-08-2010 11:28
check
-FLoriZ-    posted on 19-08-2010 11:50
Check
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Ashley    posted on 19-08-2010 12:28
Poster: TripleSpin
Zal eens luisteren en commentaar geven. Kan toch nog niet slapen.

Comment Upstairs:

Lekkere plaat alleen irriteer me een beetje aan die kick, er zit een hoog toontje of iets in. Heel raar. Verder niks op aan te merken, gewoon afmaken en dan zou ik die wel willen hebben.

Comment Came 2 Dance:

Ten eerste die bassline mag wel iets harder. De vocal is wel lekkerrrr.. Alleen de gitaar sample en de synth die er in komt vind ik niet lekker op elkaar afgestemt. Lijkt of er een toonverschil in zit. Trouwens hier hoor je die hoge rare toon ook in de kick, in het begin althans. Verder ook gewoon lekker afmaken, masteren en kijken wat het oplevert.

Oke thanks!! ga ermee aan de slag! Cool
Bouncy    posted on 19-08-2010 17:42
check
vh    posted on 19-08-2010 18:29
check
Esmee    posted on 19-08-2010 23:09
kick/checj ofzo omdat je meer reacties verdient maar ik al via nsn gegeven heb :p
Ashley    posted on 20-08-2010 10:07
Haha thanks esmeeHappy, laughing

Iemand nog comments..?
Ashley    posted on 23-08-2010 17:53
nog maar een kickje.. zou graag nog wat tips ontvangen!
Boyd    posted on 23-08-2010 23:25
check
LouisCasper    posted on 24-08-2010 08:31
check
http://www.louiscasper.com
Mathiz    posted on 24-08-2010 09:21
Vind ze al vrij goed in mekaar zitten . Je hoort natuurlijk wel dat er hier en daar nog moet afgewerkt worden zoals sebasz al zij
User edit by Mathiz on 24-08-2010 @ 09:25:11 (100%)
Ashley    posted on 24-08-2010 18:36
Poster: Mathiz
Vind ze al vrij goed in mekaar zitten . Je hoort natuurlijk wel dat er hier en daar nog moet afgewerkt worden zoals sebasz al zij

thanks! zijn idd nog niet helemaal af..

Loek, boyd, 1 van jullie nog kritiek?
LouisCasper    posted on 24-08-2010 19:08
Ik vind Came 2 Dance erg matig. Je samples zijn allemaal een beetje simpel en daardoor klinkt het wat leeg. Ook is mij opgevallen dat de leadsynth in een andere toonsoort zit dan de zang en het gitaarloopje.
Upstairs daarentegen vind ik wel een leuk plaatje! Samples klinken allemaal een stuk beter en ze zijn ook harmonieuzer, het is een geheel zeg maar.

Algemene tip: Gewoon lekker door blijven gaan met waar je mee bezig bent, het gaat zeker de goede kant op!
http://www.louiscasper.com
Unwolf    posted on 24-08-2010 19:19
checke
Lucalicious    posted on 24-08-2010 19:40
check

edit: lekkere tracks hoor! ik vind alleen die leadsynth bij het eerste nummer er totaaal niet bij passen, ik zou het heel rustig houden met alleen die gitaar of misschien een wat rustigere piano oid erbij. wat look ook al zij, de beats klinken een klein beetje leeg nog, misschien wat reverb over wat bongo's doen, dan klinkt het al wat voller.

de tweede tracks is ook erg lekker, alleen kan het aan mij liggen maar hij klinkt heeel erg droog en dof...
User edit by Lucalicious on 24-08-2010 @ 19:46:23 (100%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

119 Users online: 57 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 8.731
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.415.365