Welke schoenen heeft een DJ het liefst topic? (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

feestbeest    posted on 18-08-2010 19:33
Na aanleiding van een SPAM topic waar veel op gereageerd werd dacht ik dat het wel een leuk idee was om dit topic te openen.
Bedoeling van het topic is simpel, welke schoen vind jij het lekkerst om aan te hebben tijdens het draaien?

Doe dit even in je post:

- Welke schoen
- Waarom?
- Evnt. een foto
Veel plezierTongue

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2

What do you think about Welke schoenen heeft een DJ het liefst topic? ??

Vote :   

t-age    posted on 19-08-2010 22:15
NIKE DUNK;D
Crazy    posted on 19-08-2010 22:18
Poster: winfakt
J&J Stride Supply

Heb ik ook! Lopen wel lekker alleen bij mij zijn ze een beetje verrot door het voetballen, na verloop van tijd gaan die dingen waar je je veters door haalt pijn doen aan je voet met voetballen.
Seca    posted on 19-08-2010 22:55
Poster: Lomme_

Zo eentje:

@ Lomme, die past toch wel bij je schoenen hoop ik?
Tekhead    posted on 19-08-2010 23:58
Poster: Mitchell2
Iedereen moet ind kunnen dragen wat die wilt maar Tekhead bij jou merk ik een beetje irritatie jegens buitenlandersConfused Ik heb hier in Nederland nooit mensen gediscrimineerd zien worden vanwege het feit ze een bepaald merk dragen. Ik denk dat dit een beetje overdreven word. Lonsdale is overigens niks mee, net als alle andere merken.

Oh neen ? geen discriminatie jegens Londsdale dragers in Nederland ? Na die reportage over de Londsdale jongeren is de verkoop ervan in Nederland volledig ingezakt en dat was grotendeels de schuld van de Media en van de linkse hypocriete politiekers die zoveel druk zijn gaan uitoefenen op scholen, discotheken en andere uitgaansgelegenheden om het merk te bannen, en met succes, want Londsdale werd op vele plaatsen niet meer toegelaten, de importeur stopte ermee en Londsdale zette een grootse mediacampagne op tegen de vooroordelen jegens hun merk, dus Mitchell, als dat geen discriminatie is ? Maar wat nog meer ergerlijk is, is dat alleen Londsdale werdt gevisseerd, net alsof deze jongeren alleen een polo T-shirt of sweater van Londsdale aantrokken en voor de rest in hun blote kont rondliepen. Er waren meer typische merken die in hun Drescode behoorde zoals Nike Airmaxx, Levis 501, Fred Perry, Jack Wolfskin, etc... Maar uiteraard was er ook weer het bevoordelen van de getinte huidskleur jongeren want het merk Karel Kanu (of zoiets) mocht wel gedragen worden door hen, en K.K. jongeren nergens geweigerd worden ! Dit heeft niks met irritatie te maken tegen buitenlanders, maar met frustratie tegen het be-pamperen van ettertjes. Ik ben geen racist zoals de meeste mensen, ook hier, maar een realist, groot verschil hoor.

BTW: In Belgie is dat ook geprobeerd, maar met averechts gevolg want nooit zag je zoveel mensen (niet alleen jongeren) Londsdale dragen in Belgie, en hoe groter de merknaam als opdruk was, hoe beter ze verkochten.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lomme_    posted on 20-08-2010 00:11
Poster: Seca

@ Lomme, die past toch wel bij je schoenen hoop ik?

Pas veters gekocht die precies hetzelfde patroon hebben als die zakdoek, dus ik heb wel wat passends Winking my eye
T_G    posted on 20-08-2010 00:15
Schoenen: Converse All Stars
Waarom: Lopen lekker, zitten lekker, staan lekker en nog mooi ook.
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
XMatiC    posted on 20-08-2010 13:24
Binnekort een topic genaamt 'Welke sokken'
Als we met dit soort topic's blijven komen..
www.youtube.com/LennertDJ
martijno    posted on 20-08-2010 14:53
Asics, heb op het moment 3 paar. Happy, laughing
Esmee    posted on 20-08-2010 15:22
Mag ik ook een topic starten met de vraag; met welke pen schrijf jij voor het draaien?
Mixt-Ape    posted on 20-08-2010 15:26
Nog een interessante: zijn hier nog mensen die nooit op hun zij slapen?
dj-zero    posted on 20-08-2010 15:55
nou eigenlijk slaap ik altijd op m'm zij... tenminste zo val ik in slaap en zo wordt ik ook weer wakker...(denk ik):P
Late we nou niet het hele topic afzeiken, het heeft misschien niet zoveel echt met draaien te maken, maar opzich ook eens leuk om tussendoor even te zien wat voor schoenen andere dj's dragen. Oke misschien niet al te zinvol, maargoed dan vul je het toch gewoon niet in als je het beneden je eigen niveau vind liggenWinking my eye Sommige mensen hebben misschien andere interesses en vinden dit een leuk ding om even tussendoor door te lezen.
En zoals Feestbeest zelf ookal aangeeft het is niet een al te serieus topic!
User edit by dj-zero on 20-08-2010 @ 15:57:18 (14%)
hoppie    posted on 20-08-2010 16:05
datgene wat ik aan mijn voeten heb?, of het nu mijn nikes, asics, bergschoenen, teenslippers, sokken of op blote voeten. boeit me niet
Question everything
Esmee    posted on 20-08-2010 17:22
@Dj-Zero
Ik heb het toch ook niet ingevult? T is een DJ forum... al die vage topics komen me een beetje mn neus uit. En de meeste mensen zijn niet eens bereid normaal iemands setje ofzo te luisteren, en wel om onzin topic in de vullen... dusja een beetje jammer.
(Nee ik ook niet altijd maar dat komt omdat ik nog meer te doen heb dan een setje van een uur luisteren van iemand...)
Mixt-Ape    posted on 20-08-2010 17:28
Als jij het niet ingevuld hebt was het niet tegen jou.

En daarbij, ik lig niet eens goed op m'n zij.
dj-zero    posted on 20-08-2010 17:33
Poster: Esmee
@Dj-Zero
Ik heb het toch ook niet ingevult? T is een DJ forum... al die vage topics komen me een beetje mn neus uit. En de meeste mensen zijn niet eens bereid normaal iemands setje ofzo te luisteren, en wel om onzin topic in de vullen... dusja een beetje jammer.
(Nee ik ook niet altijd maar dat komt omdat ik nog meer te doen heb dan een setje van een uur luisteren van iemand...)

Okee daar heb je dan ook weer gelijk in:x
Maar iedereen komt hier met zijn eigen doeleinden,, sommige mensen vragen zich gewoon af hoe het leven van andere Dj's eruitziet.. Ookal moet ik toegeven dat de schoenen niet heel anders zullen zijn dan de schoenen van de gene die voorbij loopt op straat. Maargoed waar maken we hier problemen van:x laten we dit topic gewoon met rust als het ons niet bevalt, of vul het gewoon even in.:D zo houde we er een leuke sfeer isWinking my eye

@ mixt-ape:
en zo heeft iedereen zijn eigen ding:P
User edit by dj-zero on 20-08-2010 @ 17:34:45 (6%)
Snoey    posted on 20-08-2010 17:57
Schoenen zijn ook heel belangrijk voor een Dj! Ik haat het als ik zere voeten heb na een hele nacht draaien en vervolgens met een zware tas nog een stukje moet lopen.?

Outside the box! ?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 20-08-2010 20:00
Poster: Esmee
Mag ik ook een topic starten met de vraag; met welke pen schrijf jij voor het draaien?

+1
Mitchell2    posted on 20-08-2010 20:10
Poster: Tekhead

Oh neen ? geen discriminatie jegens Londsdale dragers in Nederland ? Na die reportage over de Londsdale jongeren is de verkoop ervan in Nederland volledig ingezakt en dat was grotendeels de schuld van de Media en van de linkse hypocriete politiekers die zoveel druk zijn gaan uitoefenen op scholen, discotheken en andere uitgaansgelegenheden om het merk te bannen, en met succes, want Londsdale werd op vele plaatsen niet meer toegelaten, de importeur stopte ermee en Londsdale zette een grootse mediacampagne op tegen de vooroordelen jegens hun merk, dus Mitchell, als dat geen discriminatie is ? Maar wat nog meer ergerlijk is, is dat alleen Londsdale werdt gevisseerd, net alsof deze jongeren alleen een polo T-shirt of sweater van Londsdale aantrokken en voor de rest in hun blote kont rondliepen. Er waren meer typische merken die in hun Drescode behoorde zoals Nike Airmaxx, Levis 501, Fred Perry, Jack Wolfskin, etc... Maar uiteraard was er ook weer het bevoordelen van de getinte huidskleur jongeren want het merk Karel Kanu (of zoiets) mocht wel gedragen worden door hen, en K.K. jongeren nergens geweigerd worden ! Dit heeft niks met irritatie te maken tegen buitenlanders, maar met frustratie tegen het be-pamperen van ettertjes. Ik ben geen racist zoals de meeste mensen, ook hier, maar een realist, groot verschil hoor.

BTW: In Belgie is dat ook geprobeerd, maar met averechts gevolg want nooit zag je zoveel mensen (niet alleen jongeren) Londsdale dragen in Belgie, en hoe groter de merknaam als opdruk was, hoe beter ze verkochten.
  snap je verhaal en geef je wel gelijk als die dingen werkelijk gebeurd zijn. Maar heb ook nergens gezegd dat je racist bent. Maar je hebt wel een lichte irritatie, en die heb ik ook maar dan alleen jegens Marokkanen. Daar ben ik ook gewoon eerlijk in. Alleen waar ik woon heb je geen last van discriminatie op gebied van kledingmerken.
Tekhead    posted on 20-08-2010 20:16
snap je verhaal en geef je wel gelijk als die dingen werkelijk gebeurd zijn. Maar heb ook nergens gezegd dat je racist bent. Maar je hebt wel een lichte irritatie, en die heb ik ook maar dan alleen jegens Marokkanen. Daar ben ik ook gewoon eerlijk in. Alleen waar ik woon heb je geen last van discriminatie op gebied van kledingmerken.

Idd, ik geraak geirriteerd door die moslims, vooral dan Marokkanen, en het is zo dat marokkanen in elk Europees land de meeste irritatie van alle buitenlanders opwekken, en daar ben ik ook eerlijk in. Ik zeg niet dat in jouw woonplaats of overal in Nederland Londsdale geweerd werdt, maar in heel veel plaatsen in Nederland wel. Ik ben geen racist zoals je opmerkt, maar walg van die marokkanen groot en klein en dat ligt niet aan mij maar aan hen.
tek-zotic    posted on 20-08-2010 20:17

ik ben ook geen racist, heb enkele zeer toffe anderskleurige vrienden maar in grootsteden heb ik toch ook een lichtelijke irritatie, en op politiek gebied ook want ze krijgen precies alles gedaan en wij worden achteruitgesteld. Doen ze iets fout en worden ze berispt dan wordt de berisper vaak aangeklaagd wegens racisme en dat irriteert me wel
Limb-Girdle    posted on 20-08-2010 20:23
Onzin topic #301.?Cool
Where the music meets the deejay!
T-to-the-J    posted on 20-08-2010 20:24
Krijgen we ook nog een topic of je een foto wilt plaatsen van je omaConfused
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Mitchell2    posted on 20-08-2010 20:55
Poster: Tekhead

Idd, ik geraak geirriteerd door die moslims, vooral dan Marokkanen, en het is zo dat marokkanen in elk Europees land de meeste irritatie van alle buitenlanders opwekken, en daar ben ik ook eerlijk in. Ik zeg niet dat in jouw woonplaats of overal in Nederland Londsdale geweerd werdt, maar in heel veel plaatsen in Nederland wel. Ik ben geen racist zoals je opmerkt, maar walg van die marokkanen groot en klein en dat ligt niet aan mij maar aan hen.
  nou nou niet gelijk alle moslims over ??n kamp scheren he. Iedereen weet dat er slechte tussen zitten maar net zoals bij elk geloof: de mens die er achter zit bepaalt niet of een geloof goed is of slecht is. Maar wat marokkanen betreft moet ik je gelijk geven. Marokkaanse jongeren zijn ook 7 keer vaker schizofreen als Nederlandse autochtone jongeren. Tel daarbij op de slechte opvoeding, honger naar macht-geld-vrouwen etc. Het probleem met marokkanen en andere lastige allochtone groeperingen moet opgelost worden klaar. Maar aan de andere kant moet het probleem niet worden gezocht bij de Islam. Want dat heeft er weinig mee te maken. Back ontopic: Niet echt interessant Topic voor de rest Happy, laughing
tek-zotic    posted on 20-08-2010 21:01
nou nou niet gelijk alle moslims over ??n kamp scheren he. Iedereen weet dat er slechte tussen zitten maar net zoals bij elk geloof: de mens die er achter zit bepaalt niet of een geloof goed is of slecht is. Maar wat marokkanen betreft moet ik je gelijk geven. Marokkaanse jongeren zijn ook 7 keer vaker schizofreen als Nederlandse autochtone jongeren. Tel daarbij op de slechte opvoeding, honger naar macht-geld-vrouwen etc. Het probleem met marokkanen en andere lastige allochtone groeperingen moet opgelost worden klaar. Maar aan de andere kant moet het probleem niet worden gezocht bij de Islam. Want dat heeft er weinig mee te maken. Back ontopic: Niet echt interessant Topic voor de rest Happy, laughing

ik moet als ik naar een bepaalde campus op de universiteit moet altijd een bus nemen met allemaal marokaanse jeugd en dat is echt geen pretje, altijd lawaai voor 2000 mensen bij, opschepperij, stoerdoenerij, oude mensen plagen en belachelijk maken, 'nerds' pesten, ...
AdenFarleigh    posted on 20-08-2010 21:06
Ik sta nu op slippers, maar maakt me verder weinig uit :P Maakt ook al een groot verschil of je op tapijt/hout/tegels staat vind ik..
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402

81 Users online: 11 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 43.771
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.145