Poster: winfakt
J&J Stride Supply
Poster: Lomme_
Zo eentje:
Poster: Mitchell2
Iedereen moet ind kunnen dragen wat die wilt maar Tekhead bij jou merk ik een beetje irritatie jegens buitenlandersIk heb hier in Nederland nooit mensen gediscrimineerd zien worden vanwege het feit ze een bepaald merk dragen. Ik denk dat dit een beetje overdreven word. Lonsdale is overigens niks mee, net als alle andere merken.
Poster: Seca
@ Lomme, die past toch wel bij je schoenen hoop ik?
Poster: Esmee
@Dj-Zero
Ik heb het toch ook niet ingevult? T is een DJ forum... al die vage topics komen me een beetje mn neus uit. En de meeste mensen zijn niet eens bereid normaal iemands setje ofzo te luisteren, en wel om onzin topic in de vullen... dusja een beetje jammer.
(Nee ik ook niet altijd maar dat komt omdat ik nog meer te doen heb dan een setje van een uur luisteren van iemand...)
Poster: Esmee
Mag ik ook een topic starten met de vraag; met welke pen schrijf jij voor het draaien?
Poster: Tekheadsnap je verhaal en geef je wel gelijk als die dingen werkelijk gebeurd zijn. Maar heb ook nergens gezegd dat je racist bent. Maar je hebt wel een lichte irritatie, en die heb ik ook maar dan alleen jegens Marokkanen. Daar ben ik ook gewoon eerlijk in. Alleen waar ik woon heb je geen last van discriminatie op gebied van kledingmerken.
Oh neen ? geen discriminatie jegens Londsdale dragers in Nederland ? Na die reportage over de Londsdale jongeren is de verkoop ervan in Nederland volledig ingezakt en dat was grotendeels de schuld van de Media en van de linkse hypocriete politiekers die zoveel druk zijn gaan uitoefenen op scholen, discotheken en andere uitgaansgelegenheden om het merk te bannen, en met succes, want Londsdale werd op vele plaatsen niet meer toegelaten, de importeur stopte ermee en Londsdale zette een grootse mediacampagne op tegen de vooroordelen jegens hun merk, dus Mitchell, als dat geen discriminatie is ? Maar wat nog meer ergerlijk is, is dat alleen Londsdale werdt gevisseerd, net alsof deze jongeren alleen een polo T-shirt of sweater van Londsdale aantrokken en voor de rest in hun blote kont rondliepen. Er waren meer typische merken die in hun Drescode behoorde zoals Nike Airmaxx, Levis 501, Fred Perry, Jack Wolfskin, etc... Maar uiteraard was er ook weer het bevoordelen van de getinte huidskleur jongeren want het merk Karel Kanu (of zoiets) mocht wel gedragen worden door hen, en K.K. jongeren nergens geweigerd worden ! Dit heeft niks met irritatie te maken tegen buitenlanders, maar met frustratie tegen het be-pamperen van ettertjes. Ik ben geen racist zoals de meeste mensen, ook hier, maar een realist, groot verschil hoor.
BTW: In Belgie is dat ook geprobeerd, maar met averechts gevolg want nooit zag je zoveel mensen (niet alleen jongeren) Londsdale dragen in Belgie, en hoe groter de merknaam als opdruk was, hoe beter ze verkochten.
snap je verhaal en geef je wel gelijk als die dingen werkelijk gebeurd zijn. Maar heb ook nergens gezegd dat je racist bent. Maar je hebt wel een lichte irritatie, en die heb ik ook maar dan alleen jegens Marokkanen. Daar ben ik ook gewoon eerlijk in. Alleen waar ik woon heb je geen last van discriminatie op gebied van kledingmerken.
snap je verhaal en geef je wel gelijk als die dingen werkelijk gebeurd zijn. Maar heb ook nergens gezegd dat je racist bent. Maar je hebt wel een lichte irritatie, en die heb ik ook maar dan alleen jegens Marokkanen. Daar ben ik ook gewoon eerlijk in. Alleen waar ik woon heb je geen last van discriminatie op gebied van kledingmerken.
Poster: Tekheadnou nou niet gelijk alle moslims over ??n kamp scheren he. Iedereen weet dat er slechte tussen zitten maar net zoals bij elk geloof: de mens die er achter zit bepaalt niet of een geloof goed is of slecht is. Maar wat marokkanen betreft moet ik je gelijk geven. Marokkaanse jongeren zijn ook 7 keer vaker schizofreen als Nederlandse autochtone jongeren. Tel daarbij op de slechte opvoeding, honger naar macht-geld-vrouwen etc. Het probleem met marokkanen en andere lastige allochtone groeperingen moet opgelost worden klaar. Maar aan de andere kant moet het probleem niet worden gezocht bij de Islam. Want dat heeft er weinig mee te maken. Back ontopic: Niet echt interessant Topic voor de rest
Idd, ik geraak geirriteerd door die moslims, vooral dan Marokkanen, en het is zo dat marokkanen in elk Europees land de meeste irritatie van alle buitenlanders opwekken, en daar ben ik ook eerlijk in. Ik zeg niet dat in jouw woonplaats of overal in Nederland Londsdale geweerd werdt, maar in heel veel plaatsen in Nederland wel. Ik ben geen racist zoals je opmerkt, maar walg van die marokkanen groot en klein en dat ligt niet aan mij maar aan hen.
nou nou niet gelijk alle moslims over ??n kamp scheren he. Iedereen weet dat er slechte tussen zitten maar net zoals bij elk geloof: de mens die er achter zit bepaalt niet of een geloof goed is of slecht is. Maar wat marokkanen betreft moet ik je gelijk geven. Marokkaanse jongeren zijn ook 7 keer vaker schizofreen als Nederlandse autochtone jongeren. Tel daarbij op de slechte opvoeding, honger naar macht-geld-vrouwen etc. Het probleem met marokkanen en andere lastige allochtone groeperingen moet opgelost worden klaar. Maar aan de andere kant moet het probleem niet worden gezocht bij de Islam. Want dat heeft er weinig mee te maken. Back ontopic: Niet echt interessant Topic voor de rest