Welke schoenen heeft een DJ het liefst topic? (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

feestbeest    posted on 18-08-2010 19:33
Na aanleiding van een SPAM topic waar veel op gereageerd werd dacht ik dat het wel een leuk idee was om dit topic te openen.
Bedoeling van het topic is simpel, welke schoen vind jij het lekkerst om aan te hebben tijdens het draaien?

Doe dit even in je post:

- Welke schoen
- Waarom?
- Evnt. een foto
Veel plezierTongue

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2

What do you think about Welke schoenen heeft een DJ het liefst topic? ??

Vote :   

Vassilli    posted on 18-08-2010 23:33
Adidas Forum Mid's! Heb 3 paar ofzo...

Tekhead    posted on 19-08-2010 01:45
Poster: Dj_Fantasy
Ja, en ik ga naar school.. waar zo'n 250 van de 500 leerlingen een ander origine heeftHappy, laughing
Dus je snapt wel waarom ik deze enkel aan doe als ik uitga.

Weet je wat die buitenlanders kunnen voor mij ? Vierkant de pot op ! Is al ver gekomen dat je op school in je eigen land en stad geen Londsdale draagt omdat de helft van die schoolbezoedelaars van vreemde origine zijn ! Godverdomme je leeft in een democratisch en vrijdenkend land, altijd gastvrij en (te)zeer tollerant t.o. die meestal nutteloze en voor overlast zorgende ettertjes, en dan ga je hen laten bepalen wat je al dan niet mag aantrekken aan je lichaam en voeten.
NOOIT - NOOIT - NOOIT,? zal iemand, en zeker geen buitenlanders, bepalen aan welke klerencode ik moet voldoen om in hun gunst te komen.
Ik begrijp jullie Nederlanders niet, Londsdale not done ? Allemaal en massaal Londsdale aanschaffen en rondparaderen ermee. !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TripleSpin    posted on 19-08-2010 01:55
Tekhead!!!! Amen.
Prachtig gesproken woorden. Niet te veel en ook niet te weinig, gewoon precies goed wat je zegt.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
Vassilli    posted on 19-08-2010 02:02
Mohammed Ali droeg zelfs Londsdale. Do I have to say more?

Mooi gezegd trouwens Tek! Volkomen gelijk.
Ashley    posted on 19-08-2010 02:05
VANS!

heb 3 paar nu, zwart, wit en blauw

groen is upcoming..
Maar wat nou als het lukt, mama?
RickyRamirez    posted on 19-08-2010 02:07
Adidas Decade high & Nike Dunk High!

-
-

Wil echt niks anders meer. Deze 2 paar raad is echt aan. Winking my eye
User edit by RickyRamirez on 19-08-2010 @ 02:09:16 (8%)
main    posted on 19-08-2010 09:49
van bommels.

thuis heeft mn broer deze (kon die van mij niet vinden) maar dan wel met veters
-FLoriZ-    posted on 19-08-2010 11:40

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
dancemaker711    posted on 19-08-2010 11:51
voor mij toch wel vans heb ik eigelijk altijd wel aan vind het gewoon lekker zitten met draaien? moet alleen weer nieuwe hebben haha

feestbeest    posted on 19-08-2010 13:08
Poster: Tekhead

Weet je wat die buitenlanders kunnen voor mij ? Vierkant de pot op ! Is al ver gekomen dat je op school in je eigen land en stad geen Londsdale draagt omdat de helft van die schoolbezoedelaars van vreemde origine zijn ! Godverdomme je leeft in een democratisch en vrijdenkend land, altijd gastvrij en (te)zeer tollerant t.o. die meestal nutteloze en voor overlast zorgende ettertjes, en dan ga je hen laten bepalen wat je al dan niet mag aantrekken aan je lichaam en voeten.
NOOIT - NOOIT - NOOIT,? zal iemand, en zeker geen buitenlanders, bepalen aan welke klerencode ik moet voldoen om in hun gunst te komen.
Ik begrijp jullie Nederlanders niet, Londsdale not done ? Allemaal en massaal Londsdale aanschaffen en rondparaderen ermee. !

Een hele dikke +2! Mooi gesprokenCool
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Mathiz    posted on 19-08-2010 14:19
Tegenwoordig draag ik vaak pantofolo d'oros

Sunrise8    posted on 19-08-2010 15:36
Nike Air max Classics: lopen niet alleen zalig, maar zien er ook nog eens geniaal uit Happy, laughing
En gewoon voor overdag Lacoste:
?

?
PS: ik heb 6 paar schoenen thuis, beetje een schoenenfetish Happy, laughing
Music made me who i am
Seca    posted on 19-08-2010 17:49
Poster: tek-zotic

seca draagt deze, daarom wou hij ze niet laten zien

Toch beter als de jouwe jelle!

DjVictorF    posted on 19-08-2010 17:56
Asics Onitsuka Tiger, Mazu (zomerschoentjes, weet niet welk model), Cruijf, Pantofolo d'oro.

Zijn er ook mensen die hier Dsquared2 dragen? Mijn broertje heeft van die dingen. Godver, wat zijn die krengen duur (vind ik)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Mitchell2    posted on 19-08-2010 17:57
Iedereen moet ind kunnen dragen wat die wilt maar Tekhead bij jou merk ik een beetje irritatie jegens buitenlandersConfused Ik heb hier in Nederland nooit mensen gediscrimineerd zien worden vanwege het feit ze een bepaald merk dragen. Ik denk dat dit een beetje overdreven word. Lonsdale is overigens niks mee, net als alle andere merken. maar nu ff over mooi schoenen. Adidas Samba super Vans All-Stars Dior Lacoste Prada etc etc
Seca    posted on 19-08-2010 18:06
Poster: Mitchell2
Iedereen moet ind kunnen dragen wat die wilt maar Tekhead bij jou merk ik een beetje irritatie jegens buitenlandersConfused Ik heb hier in Nederland nooit mensen gediscrimineerd zien worden vanwege het feit ze een bepaald merk dragen. Ik denk dat dit een beetje overdreven word. Lonsdale is overigens niks mee, net als alle andere merken. maar nu ff over mooi schoenen. Adidas Samba super Vans All-Stars Dior Lacoste Prada etc etc

Draag je lonsdale, dan ben je racist.
Zo denken sommige mensen hier dus... Winking my eye
winfakt    posted on 19-08-2010 18:11
Converse Fast Break 2 Hi

?
J&J Stride Supply

?
Mitchell2    posted on 19-08-2010 18:29
Poster: Seca

Draag je lonsdale, dan ben je racist.
Zo denken sommige mensen hier dus... Winking my eye
  Confused
qntr0l    posted on 19-08-2010 18:58
Poster: Sunrise8
Nike Air max Classics: lopen niet alleen zalig, maar zien er ook nog eens geniaal uit Happy, laughing
En gewoon voor overdag Lacoste:
?

?
PS: ik heb 6 paar schoenen thuis, beetje een schoenenfetish Happy, laughing

6 paar en het dan een fetish noemen?

Ik heb op het moment 31 paar, meeste van Adidas en Vans. Maar ook Allstars, Nikes, Reebok komen in mijn collectie voor.
Mathiz    posted on 19-08-2010 19:00
Cool jij loopt nog steeds over het straat met je kinderschoenen zeker ?
qntr0l    posted on 19-08-2010 19:01
Nee hoor, meer een soort van verslaving laat maar zeggen. Voor elk T-shirtje zo'n beetje een paar bijpassende kicks.
XMatiC    posted on 19-08-2010 19:20
Poster: D-D

ik wil geen andere meer :D

Heel mooie schoenen !

wat een topics.. er word tegenwoordig meer off-topic gepraat dan on-topic's xd
www.youtube.com/LennertDJ
Lomme_    posted on 19-08-2010 19:21
Jezus, nog meer van die ?berfaal topics? Misschien handig om te weten welke zakdoek DJ's bij zich hebben tijdens het draaien?
User edit by Lomme_ on 19-08-2010 @ 19:22:24 (100%)
Mixt-Ape    posted on 19-08-2010 19:24
Ja Lomme, welke zakdoek pak jij mee?
Lomme_    posted on 19-08-2010 19:54
Poster: Mixt-Ape
Ja Lomme, welke zakdoek pak jij mee?

Zo eentje:

264 Users online: 8 Guests (256 Unknown)
Pages generated today : 50.079
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.438.453