Poster: Dj_Fantasy
Ja, en ik ga naar school.. waar zo'n 250 van de 500 leerlingen een ander origine heeft
Dus je snapt wel waarom ik deze enkel aan doe als ik uitga.
Poster: Tekhead
Weet je wat die buitenlanders kunnen voor mij ? Vierkant de pot op ! Is al ver gekomen dat je op school in je eigen land en stad geen Londsdale draagt omdat de helft van die schoolbezoedelaars van vreemde origine zijn ! Godverdomme je leeft in een democratisch en vrijdenkend land, altijd gastvrij en (te)zeer tollerant t.o. die meestal nutteloze en voor overlast zorgende ettertjes, en dan ga je hen laten bepalen wat je al dan niet mag aantrekken aan je lichaam en voeten.
NOOIT - NOOIT - NOOIT,? zal iemand, en zeker geen buitenlanders, bepalen aan welke klerencode ik moet voldoen om in hun gunst te komen.
Ik begrijp jullie Nederlanders niet, Londsdale not done ? Allemaal en massaal Londsdale aanschaffen en rondparaderen ermee. !
Poster: tek-zotic
seca draagt deze, daarom wou hij ze niet laten zien
Toch beter als de jouwe jelle!
Poster: Mitchell2
Iedereen moet ind kunnen dragen wat die wilt maar Tekhead bij jou merk ik een beetje irritatie jegens buitenlandersIk heb hier in Nederland nooit mensen gediscrimineerd zien worden vanwege het feit ze een bepaald merk dragen. Ik denk dat dit een beetje overdreven word. Lonsdale is overigens niks mee, net als alle andere merken. maar nu ff over mooi schoenen. Adidas Samba super Vans All-Stars Dior Lacoste Prada etc etc
Poster: Seca
Draag je lonsdale, dan ben je racist.
Zo denken sommige mensen hier dus...
Poster: Sunrise8
Nike Air max Classics: lopen niet alleen zalig, maar zien er ook nog eens geniaal uit
En gewoon voor overdag Lacoste:
?
?
PS: ik heb 6 paar schoenen thuis, beetje een schoenenfetish
Poster: D-D
ik wil geen andere meer :D
Poster: Mixt-Ape
Ja Lomme, welke zakdoek pak jij mee?