scratch equipment vraag (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rtype    posted on 17-08-2010 16:11
hallo iedereen,
?ik ben martijn en al een hele lange tijd fan van hip hop scratching, maar tog zit ik nog met een paar vragen en hoop dat jullie ervaring mij hiermee kan helpen.

ik wil beginnen met scratchen,? ik heb al veel op internet rondgekeken en ook op dit forum naar tools en tips,
tog ben ik nog aan het twijfelen over de setup van de turntables,

ik wil beginnen met:
2 stantons t60

op verschillende site's worden deze draaitafels als goed begin bevonde voor dj'ing,?alleen mijn vraag is bij deze (of als mischien iemand deze in bezit heeft of kend) de rpm 33/45 of dit een probleem is, want ik dacht dat er ook 78 rpm platen bestaan?

mixer: Battle axe scratch.

de reden voor deze keuze is simpel weg ik heb geen idee, mischien heb ik niet goed gezocht naar een mixer met goede revieuws ik ben meer afgegaan op goedkoopste keuze.

als iemand op/aanmerkingen/suggesties heeft?graag.

alvast bedankt.?

What do you think about scratch equipment vraag ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 19-08-2010 17:23
Natuurlijk zijn Technics beter dan ALLE andere draaitafels, dat weet iedereen.
mentheman88    posted on 19-08-2010 18:25
Poster: Mixt-Ape
Natuurlijk zijn Technics beter dan ALLE andere draaitafels, dat weet iedereen.

Hangt er vanaf wat je onder 'beter' verstaat. Als je met beter de torque of koppel van de draaitafel bedoelt moet ik je ongelijk geven. Vestax is een veel gekozen merk door 'scratch - dj's' aangezien ze dus meer torque hebben.

Ik vraag me wel af of er draaitafels zijn die sterker gebouwd zijn dan de technics tanks, een sl gaat niet snel kapot.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

97 Users online: 53 Guests (44 Unknown)
Pages generated today : 35.592
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.909.067