Hallo mensen, ik ben Daan en ben 20 jaar oud. Muziek is altijd al een hobby van mij geweest, vroeger begonnen op een drumstel (welke er nog steeds staat)! Iets meer dan een jaar geleden kreeg ik het idee om te beginnen met draaien en heb dus eerst wat 'rondgekeken' naar de mogelijkheden. Ik ben uitgekomen op een RDJ 2 IE en deze heeft mij het afgelopen jaar niet in de steek gelaten! Ik hoop op dit forum veel te leren over draaien zelf maar ook over de dj-gear. Ik zit zelf in een fase van upgraden naar een andere midi-controller of worden het cd-spelers met een mixer in combinatie met Traktor. Waarom? Allicht zit het tussen de oren, de feel en de looks zijn voor mij ook erg belangrijk!
Groet, Daan
What do you think about Even voorstellen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom @ Djr Daan als je naar een andere midi controller aant kijken bent zou ik even naar de S4 van NI kijken. maar als je naar cd spelers gaat kijken zou ik eerst is gaan na denke over wat je er ongeveer aan wilt besteden
Dankje! Ja de S4 is niet onopgemerkt gebleven al denk ik eraan om eerder voor een Xone:4D te gaan. Wat betreft mijn budget voor een set met cd-spelers zal dit rond de 1600 euro liggen. Nadeel is dat er bij de de set met cd-spelers altijd duurder zal zijn gezien ik in dat opzicht mijn oog heb op de Reloop RMP-3's omdat deze goed werken icm Traktor Pro, oftewel gewoon de mp3 van mijn pc inladen of vanaf mijn usb-stick!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.498 days. Post CommentThat would be 183.3 months or a whopping 15.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...