Poster: andypsylon
vraagje kzoek al lang naar de track om 5:00 weet iemand hoe die noemt alvast bedankt
Poster: XMatiC
Hallo !?
Ik vind je platenkeuze niet echt goed.. &?
Voor je aan een website en promo video begint zou je beter eerst het belangrijkste van dj'en moeten kennen !
Dat is het beatmixen. Zodat je kick's van je liedje gelijk liggen,
Poster: Muis
Nouja, ik ga hier toch even op inhaken.?
DJ's die allround draaien, en veel verschillende stijlen in een set gooien, zijn vaak betere DJ's als degene die het bij 1 genre houden. Maar let op, mits ze het goed doen!?
Dus ga vooral door met allround, en mix lekker verschillende stijlen door elkaar! Leer je alleen maar van!
( Tenminste, als je allround wil draaien. Anders moet je een eigen stijl kiezen )?
Ik draai ook in een kroeg, allround dus, en een maat van mij stond met z'n oren te klapperen toen die hoorde dat rock met house gemixed werd en hollands met hiphop en hardstyle met smartlappen ( bij wijze van spreken )
Maar goed, beatmatchen was niet goed. Daarnaast gooide je de platen op het verkeerde moment erin, waardoor je tijdens het uitmixen een backspin moet gebruiken.
Als je een nummer wil inmixen met een geheel ander tempo, kan je ook gewoon de nieuwe plaat op een mooi moment, en op de juiste tel erin gooien... bij sommige nummers kan dit zelfs heel goed vallen bij het publiek. Denk aan bonkers, show me love, i'm in miami bitch en smells like teen spirit etc etc.?
Maar ook dit moet je goed oefenen, en echt goede timing is ook niet onbelangrijk.?
Hoop dat je er wat aan hebt !?