Deze keer geen dooie link? Een track/bootleg van mij gemashupt met de artistic raw remix van Satisfaction. Vrij dirty house achtig, en niet onder mijn DJR naam.
Downloadlink @ 320kbps is in hidden message. Laat me aub weten als je hem wil draaien of andere feedback hebt!?
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about [T/M] I Like To Satisfaction (Sebasz Mashup) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
edit: vind hem een beetje cheap klinken. en bij het stukje van satisfaction een beetje een sidechain effect wat ik iets minder vind. Voorderest leuke mix, maar neem hem niet mee.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.