Jullie hebben misschien mijn vorige posts al gelezen! nu heb ik besloten hem wss tweedehands te kopen zodat ik nog geld over heb voor standaards , micro,luidsprekers,... Wat zoek ik dus? - Een (recent) workstation met liefst 88gewogen toetsen maar aanbiedingen met 76 of 61 zijn ook welkom. - Ik dacht aan Roland Fantom G,Yamaha motif XS (of XF), Korg M3 maar andere voorstellen zijn ook altijd welkom
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
waarom wil je perse een workstation? denk dat je de dag van vandaag meer bent met een computer, sequencer, midikeyboard en eventueel een hardware synth
neenee ik ben geen beginner! heb al veel ervaring in verband met muziek! Ik speel al 4jaar keyboard! (en 7jaar gitaar) Ik zou graag alles in 1 hebben! zodat ik niet afhankelijk ben van pc enzo!? als er iemand dus 1 te koop heeft zeggen he :p
This is an old Topic
No new postings for 5.517 days. Post CommentThat would be 183.9 months or a whopping 15.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.