'Het grote Paul Kalkbrenner topic'
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JuniorDDP    posted on 14-08-2010 14:38
Hey Guys,

Gisteren ben ik naar Feest in het Park geweest in oudenaarde en heb ik Paul Kalkbrenner gezien! Een droom die uitkwam! Het was live en het was super, nog nooit zo een goede DJ gezien met zulke vette beats! Echt afgewerkt!

Ik vroeg mij af, delen jullie deze mening! Wat vinden jullie van Paul Kalkbrenner?

Wou dit gewoon even posten voor de reacties! Vuur maar af!

Grtz,

Dylan

What do you think about 'Het grote Paul Kalkbrenner topic' ??

Vote :   
-FLoriZ-    posted on 14-08-2010 14:58
*Het grote Paul Kalkbrenner topic.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
tek-zotic    posted on 14-08-2010 16:18
eum mijn mening: geen grote topics voor openen
Sebasz    posted on 14-08-2010 21:35
sommige autisten vinden dat het 'de topic' is. maar die mening deel ik natuurlijk niet. het is natuurlijk gewoon 'het topic'?Cool
Gagarin12    posted on 14-08-2010 21:58
Heeft bitter weinig te maken met autisme. Ik ben van mening dat als hij een topic (een 'groot') wilt maken dit gewoon moet doen. De titel zegt duidelijk waarover het gaat.

Kalkbrenner, best ok meer niet wel. Schwere ware vind ik zelf ??n van de betere. Echt goed vind ik hem daarentegen ook niet. Zou er geen ticketje voor kopen en zou zelf niet naar hem gaan kijken als hij speelt op een festival waar ik aanwezig ben.

'Live'? Nee, niet echt. Maar dat is een andere discussie die bovendien al op verscheidene fora is gevoerd. We zjn een dj-forum, dus deze twist misschien nog zo lang mogelijk uitstellen vind ik een leuk idee.
Bambilaner    posted on 15-08-2010 09:41
Paul Kalkbrenner was samen met Kevin Saunderson voor mij de enige reden om naar Feest In Het Park te gaan dit jaar... Helaas is het er niet van gekomen wegens studeren Happy, laughing
Ook op Cross-overfestival in Nice ga ik hem niet kunnen bewonderen omdat ik pas later toekom...

Wat mij betreft verdiend hij in ieder geval een supergroot topic Winking my eye
Dat ligt aan zijn muziek ?n aan de film Berlin Calling...
www.facebook.com/vinniebegooddj
juless    posted on 15-08-2010 13:21
zijn muziek is heel erg vet, live zou ik er niet voor kiezen omdat ik hem 2x beetje vond tegenvallen
Seca    posted on 15-08-2010 15:57
Paul Kalkbrenner is top. Cool
jannickv    posted on 16-08-2010 10:37
Ik vond de evacatie op Feest in het Park leuker dan Paul
Camino    posted on 16-08-2010 14:26
Ik heb hem in Fuse gezien een aantal maanden geleden (ook een liveset), en dat viel niet tegen maar was ook niet echt geweldig, ik ben na een kwartiertje naar de bovenzaal gegaan om op de set van ivan smagghe los te gaan :D

This is an old Topic

No new postings for 5.517 days.
 Post CommentThat would be 183.9 months
or a whopping 15.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

179 Users online: 57 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 12.984
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.419.618