hallo, ik heb al de software maar wat heb je nodig voor in een studio. Vb. speakers, keyboard, geluidkaart enz. hoop dat iemand mij kan helpen.
What do you think about wat heb je nodig? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Een midi keyboard gaat heel vaak wel via usb toch? De mijne in ieder geval wel.
Wat heb je nog meer nodig... Ja het het ligt er denk ik maar net aan hoe proffesioneel je wilt beginnen. Qua speakers heb je natuurlijk wel wat goeds nodig. Je zou kunnen denken aan een setje KRK's. Een geluidskaart is natuurlijk daarbij ook erg belangrijk. Iemand heeft me ooit de 'Tascam US-144 MKII USB' aangeraden. Heb hier zelf nog geen ervaring mee dus kan je hier niet meer over vertellen.
Voor de rest heb je natuurlijk wat goede plugins nodig maar vooral een hele portie creativiteit en inspiratie!
Poster: thomassmile1 ik heb toenet gezien dat een midi keyboard niet via de usb gaat kan iemand mij wat wijzer maken
Vroeger ging dat niet nee, toen zaten er nog echt van die midi poorten op. Tegenwoordig gaat alles haast wel via de usb.
User edit by Vinnyo on 15-08-2010 @ 13:47:34 (21%)
This is an old Topic
No new postings for 5.493 days. Post CommentThat would be 183.1 months or a whopping 15 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.