Hoi jongens had vandaag het idee om een dikke promomix te maken en die dan als hoofdmix te gebruiken ter promotie. Heb al wel een dozijn mixen maar das dan meer in een enkel genre (fidget).
Nu was ik zonet bezig hem te maken tot dat men broer me ineens vroeg te helpen dus daar ging mijn mix.
De mix begint met ((progressive))house => commericieeler=>fidget(harder)=>dubstep=>D&B
Nu heb ik wel al een klein stukje opgenomen (20 minuten). Nu voor dat ik opnieuw begin ( normaal doe ik een mix van de eerste keer ) zou ik jullie mening graag willen horen of er verbeteringen kunnen doorgevoerd worden. Ik had vooral mijn twijfels bij de eqing van de bas in de mix. Zouden jullie me enkele tips kunnen geven zodat het een (bijna) perfecte mix kan worden ter promotie !
Alvast merci! ?
EDIT/........................................................................................................................................................
heb dan toch maar beslist de volledige versie er voor jullie op te zetten. Ben zelf niet zo tevreden over het eindresultaat. De songs passen redelijk op elkaar vind het alleen geen wauw effect hebben voor mezelf. En ook heb ik twee kanjer fouten (slechte mixen) gemaakt rond 17.45 en 27.50. Ik ga deze proberen er nog op een of andere manier uit te halen dus hou hier dus geen rekening mee?

. Laat alvast weten wat jullie ervan vinden !
FULL PROMO SOUNDCLOUD LINK