ik ben nu al geruime tijd in het bezit van een reloop rmx40, maar sinds vanavond doet de knop waarmee ik het kanaal voor mijn FX kan selecteren raar. De knop zelf reageert niet meer als ik draai, maar de display leds die aangeven op welk kanaal mijn FX beweegt constant... De ene seconde staat hij op mic, en tien seconden later op kanaal 4...
Heeft iemand een soortgelijk probleem meegemaakt en weet wat hieraan te doen is?
Grts Dirk
What do you think about Probleempje met reloop rmx 40 dsp blackfire ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb hem zelf ook, nog geen last van gehad. Ik denk dat het een goed idee zou zijn om even de potmeter eraf te halen, en heel goed schoonmaken. Helpt dat niet, dan is het geheid een versleten potmetertje, en moet je die vervangen.
Heb hem eraf gehaald en goed schoongemaakt, maar dat is het niet. Dus misschien versleten... Ik heb hem terug naar de winkel gebracht en ik zal hier posten wat ermee aan de hand was voor de mede rmx40 gebruikers.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.