[TK] 2x CDJ 800 MK2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Joepardy    posted on 12-08-2010 18:23
Titel
2x CDJ 800 MK2
Staat
Gebruikt
Prijs
1000 euro = meteen verkocht, bieden mag altijd.
Transport
Ophalen en verzenden. (Verzenden op eigen risico)
Beschrijving
Ik bied bij deze mijn Pioneer CD-spelers aan. Het gaat om 2 exemplaren van de Pioneer CDJ-800 MK2. Deze CD-spelers hebben mij lang kunnen boeien, maar ik wil nu toch een stapje hoger gaan. Daarom bied ik ze nu aan voor de volgende DJ. Ik heb ze in september 2009 overgekocht van een vriend van me. Ik heb helaas geen dozen meer, en ook geen handleidingen, maar die zijn op het internet gemakkelijk te vinden. Wat er wel uiteraard bij zit, zijn de benodigde stroom kabels en RCA kabels met tulp aansluitingen. Voor 1000 euro gaan ze meteen weg, maar er mag ook geboden worden. Ze hebben wat lichte gebruiksporen, maar ze werken nog volledig naar behoren. Bij een van de foto's staat ook een mixer, koptelefoon en nog andere spullen, deze zijn niet inbegrepen. Het gaat alleen om de 2 CD-spelers.

Gearbase item
Foto's
User edit by Joepardy on 12-08-2010 @ 18:28:38 (21%)

What do you think about [TK] 2x CDJ 800 MK2 ??

Vote :   

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

223 Users online: 97 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 21.829
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.428.463