ik heb een probleempje met mijn Mix Meister BPM analyser
als ik via Itunes een Cd importeer of een track download via de itunes store dan kan de Mix Meister BPM analyser hem niet analiseren,?
ik wou vragen of hier iets voor in te stellen was of ik dan gewoon de goede versie moet kopen
of een andere oplossing
Alvast Bedankt
Nothing is Impossible
What do you think about Mix Meister BPM analyser probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk dat jij niet naar mp3 ript met iTunes en de gekochte muziek bij iTunes store is ook geen mp3. En de analyzer is voor mp3's. Kijk in je voorkeuren van iTunes bij de importinstellingen en zet dat op mp3. De gekochte nummers van itunes zijn volgens mij m4a. Die zal je dan moeten omzetten naar mp3.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.