Vato Gonzalez presents: Dirty House Mixtape 5
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RickyRamirez    posted on 10-08-2010 21:02
ja hij is weer hard terug!

DIRTY HOUSE MIXTAPE 5!?

4 jaar geleden cre?erde de Nederlandse DJ/producerVato Gonzalez zijn concept?DIRTY HOUSE. Dit concept nam het beste van alle muziekstijlen binnen het genre house en combineerde deze. Het resultaat hiervan is een reeks uitverkochte DIRTY HOUSE evenementen over de hele wereld, een platen label onder de naam 'DIRTY HOUSE' en een serie mixtapes die zeer geliefd zijn bij het publiek.

De laatste vier 'Dirty House Mixtapes' zijn meer dan 500.000 keer gedownload van?dirtyhouse.nl. Via de populaire video website YouTube zijn de mixtapes meer dan 12 miljoen keer bekeken.

Als DJ reist Vato Gonzalez de wereld over en na meer dan 1000 optredens in 4 jaar is hij eindelijk klaar om zijn 5e mixtape te onthullen;?Dirty House Mixtape 5. Deze mixtape kan volledig gratis worden gedownload vanaf de offici?le website van zijn Dirty House label:www.dirtyhouse.nl. De video preview en de volledige kunnen bekeken worden op zijn eigen YouTube kanaal:youtube.com/vatogonzalez

Na de zomer gaat DIRTY HOUSE als club evenement weer van start en begint met een editie in?The Matrixx in Nijmegen. Om alvast een idee te krijgen wat DIRTY HOUSE als concept inhoud en waarom de mixtapes en evenementen zo populair zijn, is er een?video compilatievan het laatste evenement met de muziek van de nieuwe mixtape te vinden op YouTube.

Klik hier om de nieuwste 'DIRTY HOUSE MIXTAPE 5' te downloaden, of kijk op?www.dirtyhouse.nl voor meer informatie.

Tracklist
01. The Count & Sinden - Mega (Original mix)
02. Fedde Le Grand ft. Mr Z - Back & Forth (Acapella)
03. Sticky K - The Weirdo (Original mix)
04. Masters at work - Work (Acapella)
05. Vato Gonzalez & Lady Bee - Get Up (Ilker Akay remix)
06. Sean Paul - So Fine (Punish Bmore remix)
07. Rowel Sinester & Kid Kaio - Ritmo (Punish remix)
08. Bingo Players - When I Dip (Original Mix)
09. Dizzee Rascal - Dirtee Cash (Tom Piper & Nom De Strip remix)
10. Sebastien Lintz - House Maestro (Rene Amesz remix)
11. Donaeo - Party Hard (Vato Gonzalez Dirty House bootleg)
12. French Fries - Senta (Original mix)
13. Paradiso Girls - Patron Tequila (Acapella)
14. Stromae - Alors on danse (Vato Gonzalez Dirty House bootleg)
15. Tiko's Groove ft. Mendonca do Rio - Me faz amar (Acapella)
16. Vato Gonzalez - Take This Higher (Original Mix)
17. Christian Marchi - Eyes on you (Chuckie Remix)
18. Usher ft. Will.I.Am - OMG (Alvaro Dirty House Bootleg)
19. Firebeatz & Joey Suki - Hidden Sounds (Original mix)
20. Sidney Samson - The world is yours (Original mix)
21. Felix the Housecat - Silverscreen (Acapella)
22. SHM - One (Congorock remix)
23. Addy van der Zwan & R3hab - Get Get down (Sunnery James & Ryan Marciano remix)
24. Paul Johnson vs. Hit the road jack (Punish Bootleg)
25. DJ Bam Bam ft. Mr Robotic - Watch the club go (Original mix)
26. Bart B More - Romane (Original mix)
27. David Guetta & Chris Willis ft. Fergie & LMFAO - Getting over you (Sidney Samson remix)
28. DJ Patrick & Ra-Zoon - Whoomp Brasil
29. DJ Mujava - Mugwanti (Original mix)
30. Prunk Le Funk & Norman Soares - Starbeach Anthem (Promo)
31. La Fuente - TutututuTu
32. Vato Gonzalez - La Campana (Original mix)
33. Black Eyed Peas - Boom Boom Pow (Acapella)
34. Imogen Heap - Hide 'n Seek (Hardwell Dirty House bootleg)
35. Tristan Garner & Gregory Klosman - Fuckin Down (Original mix)
36. Bob Sinclar - New new new (Tom Stephan remix)
37. The Partysquad - Murderer (Punish remix)
38. Afrojack & Gregor Salto - I'll be there (original mix)
39. Sol Noir - Superstring (Nicky Romero remix)
40. Chuckie & Hardwell ft. Ambush - Move it 2 the drum (Tech Mix)?

Bron: www.vato.nl

What do you think about Vato Gonzalez presents: Dirty House Mixtape 5 ??

Vote :   
Sebasz    posted on 10-08-2010 22:52
Vato gebruikt Logic Pro dacht ik toch tegenwoordig om te produceren en zn mixtapes te maken
TH3llC    posted on 10-08-2010 23:08
ik moet normaal niets van vato gonzalez hebben maar zal zijn mix eens luisteren
feestbeest    posted on 10-08-2010 23:15
Poster: Sebasz
Vato gebruikt Logic Pro dacht ik toch tegenwoordig om te produceren en zn mixtapes te maken

Je wilt dus zeggen dat hij z'n mixtape's niet live opneemt?(gewoon live opnemen @ Studio?) Als dat zo is vind ik um echt eigenlijk wel een klein beetje zielig.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 10-08-2010 @ 23:16:47 (1%)
Crazy    posted on 10-08-2010 23:18
Hij maakt z'n mixtapes inderdaad op de pc. Daarvoor gaf hij ook een reden aan destijds.
Hij gaf aan dat de kwaliteit van z'n mix dus beter is, en hij hem beter kan masteren etc. Ook kan die sneller mixen daardoor, leukere trucs, en dat als die toch een foutje hoort hij hem simpel aan kan passen.

We weten allemaal dat Vato in het echt ook de gekste dingen uit kan halen met z'n cd's dus aan zijn kwaliteit hoef je echt niet te twijfelen.
RickyRamirez    posted on 10-08-2010 23:23
Poster: feestbeest

Je wilt dus zeggen dat hij z'n mixtape's niet live opneemt?(gewoon live opnemen @ Studio?) Als dat zo is vind ik um echt eigenlijk wel een klein beetje zielig.

hij neemt ze idd niet live op. Maar z'n mixtapes zijn echt ziek.

Hoor 'm maar is live. Dan weet i kzeker dat je al je woorden terugneemt. Winking my eye
Dolivieira    posted on 11-08-2010 00:33

Je moet eens weten hoeveel bekende namen hun mixen met Ableton of Logic Pro opnemen. Heel en heelveel.Cool
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 11-08-2010 @ 00:34:47 (1%)
RickyRamirez    posted on 11-08-2010 09:38
Maar 't gaat om de mixtape , niet hoe die gemaakt is.

Ik vind het gewoon weer 'n topper!Cool
dj-zero    posted on 11-08-2010 10:54
De mix is echt goddelijk! Heb vato zondag nog live gezien:D En geloof mij, hij is ook live echt enorm goed!
M-Tine    posted on 11-08-2010 11:51
Ik vind dhm5 echt zwaar tegenvallen.... teveel van die bliepjes en teveel hitjes erin, te weinig knallers en te weinig vocal van vato himself.... iets wat echt briljant was aan 1, 2 en 3... 4 vond ik ook al niks. Ik hou het lekker bij de eerste 3
You can find all your answers, in Music!
Stefjuuh    posted on 11-08-2010 14:05
Poster: M-Tine
Ik vind dhm5 echt zwaar tegenvallen.... teveel van die bliepjes en teveel hitjes erin, te weinig knallers en te weinig vocal van vato himself.... iets wat echt briljant was aan 1, 2 en 3... 4 vond ik ook al niks. Ik hou het lekker bij de eerste 3

Je kan zeggen wat je wil, maar deze mix geeft wel perfect aan hoe dirty house is. Vato is live wel veel vetter...
TH3llC    posted on 11-08-2010 14:49
ik vind deze mix wel goed,? er zitten wat ups en down in maar toch niet echt mijn stijl
en hoe krijgt hij die bassen zo mooi??
mijn subs hebben nog nooit zo zuiver gespeelt

User edit by TH3llC on 11-08-2010 @ 15:01:02 (83%)
dJORD    posted on 11-08-2010 15:21
ik krijg hem niet op mijn ipod, is hij daartegen beschermd ofzo?
dj-nick    posted on 11-08-2010 17:36
Poster: dJORD
ik krijg hem niet op mijn ipod, is hij daartegen beschermd ofzo?

Bij mij staat die er gewoon op.

Vind deze trouwens tegenvallen.
dJORD    posted on 11-08-2010 20:26
gelukt hoor!!
?
XMatiC    posted on 11-08-2010 21:43
Poster: RickyRamirez
Maar 't gaat om de mixtape , niet hoe die gemaakt is.

Hoho,
Jawel hoor !
www.youtube.com/LennertDJ
feestbeest    posted on 11-08-2010 23:10
Poster: XMatiC

Hoho,
Jawel hoor !

Vind ik ook, ik ben zelf bijna 2 jaar geleden(pff time goes fast) naar scholierenfeest in starlight nijkerkerveen geweest en toen was vato daar 1 uurtje. Hij kan top draaien, maar toch vind ik dat een mixtape 'live' opgenomen moet worden en niet via logic/andere DAW software. Dat is natuurlijk mijn mening, maar ik moet wel zeggen dat de bas in de mixtape gelikt is! Voorderest valt hij wat tegen vind ik, de track keuze valt wat tegen soms Voorderest wil ik geen uitspraak doen over de overgangen, dit i.v.m de waarschijnlijk niet live opgenomen mixtape.
CaSE    posted on 12-08-2010 00:08

Vind ik ook, ik ben zelf bijna 2 jaar geleden(pff time goes fast) naar scholierenfeest in starlight nijkerkerveen geweest en toen was vato daar 1 uurtje. Hij kan top draaien, maar toch vind ik dat een mixtape 'live' opgenomen moet worden en niet via logic/andere DAW software. Dat is natuurlijk mijn mening, maar ik moet wel zeggen dat de bas in de mixtape gelikt is! Voorderest valt hij wat tegen vind ik, de track keuze valt wat tegen soms Voorderest wil ik geen uitspraak doen over de overgangen, dit i.v.m de waarschijnlijk niet live opgenomen mixtape.

Waarom vind je dat?

Ik denk dat jij 2 dingen door elkaar haalt.. Liveset/mixtape?
feestbeest    posted on 12-08-2010 00:13
Ik zie zelf een mixtape als iets om te laten zien wat je in huis hebt. Als je dit dus met een progamma gaat doen ben je nooit instaat om het zelfde neer te zetten live.
Of ik denk dat ik me inderdaad vergis in wat een mixtape nou precies isCool
Sebasz    posted on 12-08-2010 00:21
mixtape is gewoon wat het woord zegt. dan kun je onderscheid maken tussen een mixtape die live is opgenomen, of die op de computer is gemaakt. easy as that?Cool
Desp    posted on 12-08-2010 17:33
Poster: M-Tine

Ben ik helemaal met je eens, vind de mix niet lekker wegluisteren, daarnaast jammer dat dit met de computer is gemaakt. Maar goed hij hoeft zich niet te bewijzen dat heeft ie al vaker gedaan.
http://soundcloud.com/desp
RickyRamirez    posted on 12-08-2010 19:40
Ik zie zelf een mixtape als iets om te laten zien wat je in huis hebt. Als je dit dus met een progamma gaat doen ben je nooit instaat om het zelfde neer te zetten live.
Of ik denk dat ik me inderdaad vergis in wat een mixtape nou precies isCool

gast , je hebt mixtapes & livesets. waar jij het over hebt nu is een liveset. die kun je ook opnemen. Mensen kiezen zelf hoe ze een mixtape opnemen. wat Vato doet maakt me allemaal niet uit , ik heb 'm live gehoort en ik weet toch wel net als alle andere hier dat Vato de tent toch wel rockt.

This is an old Topic

No new postings for 5.521 days.
 Post CommentThat would be 184 months
or a whopping 15.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

183 Users online: 53 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 5.177
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.411.811