Poster: Sebasz
Vato gebruikt Logic Pro dacht ik toch tegenwoordig om te produceren en zn mixtapes te maken
Poster: feestbeest
Je wilt dus zeggen dat hij z'n mixtape's niet live opneemt?(gewoon live opnemen @ Studio?) Als dat zo is vind ik um echt eigenlijk wel een klein beetje zielig.
Je wilt dus zeggen dat hij z'n mixtape's niet live opneemt?(gewoon live opnemen @ Studio?) Als dat zo is vind ik um echt eigenlijk wel een klein beetje zielig.
Poster: M-Tine
Ik vind dhm5 echt zwaar tegenvallen.... teveel van die bliepjes en teveel hitjes erin, te weinig knallers en te weinig vocal van vato himself.... iets wat echt briljant was aan 1, 2 en 3... 4 vond ik ook al niks. Ik hou het lekker bij de eerste 3
Poster: dJORD
ik krijg hem niet op mijn ipod, is hij daartegen beschermd ofzo?
Poster: RickyRamirez
Maar 't gaat om de mixtape , niet hoe die gemaakt is.
Poster: XMatiC
Hoho,
Jawel hoor !
Vind ik ook, ik ben zelf bijna 2 jaar geleden(pff time goes fast) naar scholierenfeest in starlight nijkerkerveen geweest en toen was vato daar 1 uurtje. Hij kan top draaien, maar toch vind ik dat een mixtape 'live' opgenomen moet worden en niet via logic/andere DAW software. Dat is natuurlijk mijn mening, maar ik moet wel zeggen dat de bas in de mixtape gelikt is! Voorderest valt hij wat tegen vind ik, de track keuze valt wat tegen soms Voorderest wil ik geen uitspraak doen over de overgangen, dit i.v.m de waarschijnlijk niet live opgenomen mixtape.
Poster: M-Tine
Ik vind dhm5 echt zwaar tegenvallen.... teveel van die bliepjes en teveel hitjes erin, te weinig knallers en te weinig vocal van vato himself.... iets wat echt briljant was aan 1, 2 en 3... 4 vond ik ook al niks. Ik hou het lekker bij de eerste 3
Ik zie zelf een mixtape als iets om te laten zien wat je in huis hebt. Als je dit dus met een progamma gaat doen ben je nooit instaat om het zelfde neer te zetten live.
Of ik denk dat ik me inderdaad vergis in wat een mixtape nou precies is