Ik ben Julian uit Geesteren dat ligt in Twente in de buurt van Almelo. Ik ben 12 jaar en ben sinds een jaar of 2 geintereseerd in de techniek van het licht en geluid.
Ik heb ook een kleine drive-in show opgericht : Hit-driveinshow Ook beheer ik een zelfgemaakt dj forum op internet.
Als je vragen over mij hebt post ze.
groetjes Julian
What do you think about » Introduce Hit-driveinshow (julian) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
LICHT :
1 x Eurolite CL-4 effectstraler 1 x Mushroom Z20 1 x led looplicht(rondje) 1 x Eurolite laser LAS-7 rood 2D 1 x 50 watt stroboscoop 1 x Martin Mania EF1i? 1 x looplicht (op een rij) 1 x mini led stroboscoop (gekleurd) 1 x Koollight Cosmos multi flower lichteffect 1 x freestyler dmx 1 x overige lichtkabels
GELUID :
1 x Cironic usb mixer 1 x behringer Xenyx 1622 FX 2 x 280 watt boxen (Jamo PP 2200) 1 x versterker 250 watt (jvc) 1 x pc met Rockit pro Dj 1 x overige geluidskabels 1 x Sensheiser koptelefoon (gebonden) 1 x Philips koptelefoon (draadloos) 1 x Microfoon (draadgebonden)
OVERIG :
1 x dj booth(inklapbaar) 1 x overige elektriciteits kabels
De 50 watt stroboscoop en led looplicht gaan er binnekort uit en er komen 2 Space 250 van HQ Power bij.
In flash lijkt me? Als die het zelf heeft gemaakt, wat ik eerlijk gezegd toch wel betwijfel. Een forum in flash is niet iets wat een hobbyist zo 123 zou (kunnen) bouwen
edit, laat staan een 12 jarige
User edit by Sebasz on 10-08-2010 @ 20:14:07 (20%)
Ik denk dat het met moonfruit gemaakt is ! ^^ Welkom Julian ( je zit ook op dj help he :D )
This is an old Topic
No new postings for 5.523 days. Post CommentThat would be 184.1 months or a whopping 15.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.