Ervaringen met Webshop (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mrtnt    posted on 03-12-2005 18:17
hello,
heeft iemand hier ervaring met webshops ,
heg gezien dat dze prijzen dar wel goedkoop zijn.

User edit by mrtnt on 03-12-2005 @ 19:13:36 (18%)

What do you think about Ervaringen met Webshop ??

Vote :   

mrtnt    posted on 04-12-2005 23:24
Poster: robertvisser
webshops is verloedering van de markt oneerlijke concurentie t.o.v winkels die in een duur pand gehuisvest zijn!.

van mij mogen ze al die knaken shops in de brand steken!

euhm, de webshops zijn heel vaak oook gehuisvest in dure panden, en alle webshops hebbenbovendien ook opslagruimten die ook duur zijn.
DJ-Emotion    posted on 05-12-2005 11:12

Buiten het topic, blijf ik zeggen dat ik in de winkel kopen gewoon leuker, persoonlijker en dus beter vind, alleen ik beslis altijd naar het geen wat ik koop of ik daar dan meer voor wil betalen.

Grappige ontwikkeling trouwens in Duitsland...
b.v. De mediamarkt hanteert lagere prijzen op hun website dan als je bij hun in de winkel komt. En ik heb gemerkt dat meer winkels dit daar doen...
User edit by DJ-Emotion on 05-12-2005 @ 11:14:42 (3%)
Mod edit by Lead on 05-12-2005 13:14 (100%)
[MOD Edit] posts samengevoegd...
djdonron    posted on 05-12-2005 21:07
quote:
webshops is verloedering van de markt oneerlijke concurentie t.o.v winkels die in een duur pand gehuisvest zijn!.

daar kiezen ze toch zelf voor,een webshop in de fik steken wordt een lastig verhaal
DJMichel    posted on 13-03-2006 15:34
Heeft er iemand ervaring met audioboost of met powertronics? Ik heb daar namelijk de pioneer cdj-200 voor een mooie prijs zien liggen. Hoe zit het hier met de garantie en zijn dit goede/betrouwbare webshops?
Mod edit by Jorrit on 13-03-2006 15:50 (3%)
Nymphalis    posted on 14-03-2006 12:22
Poster: DJ-Emotion
Grappige ontwikkeling trouwens in Duitsland...
b.v. De mediamarkt hanteert lagere prijzen op hun website dan als je bij hun in de winkel komt. En ik heb gemerkt dat meer winkels dit daar doen...

tuurlijk doen ze dit, dit scheelt hun ook weer in de kosten van het personeel.

ik heb zelf ook al redelijk wat in een webshop gekocht, daar was helemaal niets mis mee. Heb één keer een probleempje gehad met draaitafel maar opgestuurd en 2 dagen later was hij alweer terug, compleet gemaakt. geen problemen mee gehad dus....

Mod edit by Lead on 05-04-2006 00:40 (25%)
Muff    posted on 14-03-2006 12:48
bwa ik kan niet zo mee spreken over webshops maar ik houd het liever bij mijn lerverancier ik krijg namelijk nieuw materiaal aan de helft van de prijs wie wil dit nou niet hehehe meer info?

[dit soort dingen zijn hier NIET toegestaan]
User edit by Muff on 14-03-2006 @ 13:06:52 (2%)
Mod edit by Lead on 14-03-2006 22:08 (22%)
DJ-Emotion    posted on 14-03-2006 19:28
Poster: Nymphalis

tuurlijk doen ze dit, dit scheelt hun ook weer in de kosten van het personeel.

ik heb zelf ook al redelijk wat in een webshop gekocht, daar was helemaal niets mis mee. Heb één keer een probleempje gehad met draaitafel maar opgestuurd en 2 dagen later was hij alweer terug, compleet gemaakt. geen problemen mee gehad dus....

Je mist met een webshop het persoonlijke contact.
Echter is dat natuurlijk wel af te wegen tegen de lagere prijs.
the-melody    posted on 14-03-2006 19:58
<oftopic> zit je lekker te rusten in Amerika:p
Jizzy    posted on 14-03-2006 20:28

Een webshop kan voor iemand die niet in een plaats met een muziekwinkel of vinylzaak een uitkomst zijn!!!
Ik heb goede ervaringen met verschillende webshops. Zowel apparatuur als vinyl. Ik vind een prijsverschil van 200 a 300 euro voor hetzelfde apparaat gewoon te veel. Moet ook hard voor mijn euro's werken.
Tevens vind ik het vreemd dat er in Nederland voornamelijk nog 1 jaar garantie is. Op een apparaat van 500 plus zou dat toch wel iets langer mogen zijn.
SnAcKBaRrY    posted on 14-03-2006 22:02
waarom doet iedereen zo moeilijk Confused?
als je een winkel binnen gaat voor een bepaald app. en je zegt dat het op internet goedkoper is, krijg je 10 van de 10 keer korting !!
heb zelf al diverse apparaten in de winkel gekocht voor prijzen die lager liggen dan de prijzen die op internet staan.

je moet gewoon durven handelen, de winkeliers willen toch wel verkopen.

voor platen ben je vaak niet veel goedkoper uit in webshops om dat er vaak verzend kosten bij komen en je met een creditcard moet betalen die ook weer geld kost.

suc6
BizarBAR    posted on 15-03-2006 18:11
bij een webshop gewoon even bellen is vaak wel een nummer bij te vinden...

Anders even mailen voor een prijsopgave kom je 9 van de 10 keer goedkoper uit dan op de site.

DJ-Poort    posted on 15-03-2006 19:43
Poster: DJMichel
Heeft er iemand ervaring met audioboost of met powertronics? Ik heb daar namelijk de pioneer cdj-200 voor een mooie prijs zien liggen. Hoe zit het hier met de garantie en zijn dit goede/betrouwbare webshops?

Audioboost heeft een goeie service! heb er al een aantal dingen gekocht!

aDeagle    posted on 15-03-2006 20:02
Audioboost is idd erg goed! ID&T koopt daar ook hun gear.. En voor mij in de beurt Winking my eye
DJ-Emotion    posted on 15-03-2006 22:41
Ik heb ervaring met Star DJ tools, geweldige service en goedkoop!
DJMichel    posted on 15-03-2006 22:49
Poster: aDeagle
Audioboost is idd erg goed! ID&T koopt daar ook hun gear.. En voor mij in de beurt Winking my eye

Hoe zit het daar met de garantie op pioneer producten? Ik heb ze een mail gestuurd maar nu een paar dagen later nog steeds geen antwoord.

DJ-Emotion    posted on 15-03-2006 23:14

Hoe zit het daar met de garantie op pioneer producten? Ik heb ze een mail gestuurd maar nu een paar dagen later nog steeds geen antwoord.

Lees in deze topic hoe het zit met de garantie bepalingen in NL.
DJMichel    posted on 04-04-2006 19:46
Poster: DJ-Emotion

Lees in deze topic hoe het zit met de garantie bepalingen in NL.

Ze geven 2 jaar garantie op pioneer spullen. Betekend dit dan meteen dat het een officiële dealer is? Op de pioneer site zie ik het niet staan, volgens mij staat daar zelfs geen New-line bij en dat is naar mijn mening toch zeker wel een officiele pioneer dealer.

User edit by DJMichel on 04-04-2006 @ 19:46:44 (8%)
Nvie    posted on 04-04-2006 19:56

Ze geven 2 jaar garantie op pioneer spullen. Betekend dit dan meteen dat het een officiële dealer is? Op de pioneer site zie ik het niet staan, volgens mij staat daar zelfs geen New-line bij en dat is naar mijn mening toch zeker wel een officiele pioneer dealer.

Op de Pioneer site zul je het eerst tegen het lijf lopen: de Pioneer Pro DJ Plus Dealers, dus Heuff, Feedback, Correct e.d.
neutje    posted on 04-04-2006 20:18
ik mag van me moeder niks bij webshops bestellen,

ze vertrouwd het niet.

Gery    posted on 04-04-2006 21:09

open markteconomie, niks belemmerd die wikels om dezelfde strategie toe te passen om hun winst te maximaliseren...

Overigens vind ik het totaal belachelijk dat men hier gewoon geen links mag plaatsen naar een webshop. Waarom al dat ge heen-en-weer ge pm't om toch net hetzelfde te bereiken... Van het argument in de FAQ is snel brandhout gemaakt.

Ook al is de fuctionaliteit misschien wel het belangrijkste, ik denk de prijs minstens even veel. Wie beweerd geen prijzen te vergelijken in verschillende winkels of webshops alvorens iets te kopen liegt.

En daarbij, zelf al gaat het om functionaliteit, wat kan het kwaar klein beetje meer uitleg te geven van waar hij het goedkoopst is. dat impliceerd toch helemaal niet dat je hem daar per se moet aankopen!

Wordt DJRecourse soms gesponsord door een of andere winkel die dat in zijn contract heeft zitten?
In ieder geval past deze protectionistische maatregel niet in een land waar vrijheid geldt...

just my 2 cents.
DJ - Producer
Bastian    posted on 04-04-2006 21:13
ik bestelde eerst altijd via internet maar dat is in mijn geval niet in de buurt behalve bax-shop en dan ga ik daar gewoon naartoe en ze zetten alles klaar om te testen dus voortaam ga ik lkkr naar de winkel toe i.p.v. bestellen via internet!
djjw    posted on 04-04-2006 23:45
Poster: Gery
open markteconomie, niks belemmerd die wikels om dezelfde strategie toe te passen om hun winst te maximaliseren...

Overigens vind ik het totaal belachelijk dat men hier gewoon geen links mag plaatsen naar een webshop. Waarom al dat ge heen-en-weer ge pm't om toch net hetzelfde te bereiken... Van het argument in de FAQ is snel brandhout gemaakt.

Ook al is de fuctionaliteit misschien wel het belangrijkste, ik denk de prijs minstens even veel. Wie beweerd geen prijzen te vergelijken in verschillende winkels of webshops alvorens iets te kopen liegt.

En daarbij, zelf al gaat het om functionaliteit, wat kan het kwaar klein beetje meer uitleg te geven van waar hij het goedkoopst is. dat impliceerd toch helemaal niet dat je hem daar per se moet aankopen!

Wordt DJRecourse soms gesponsord door een of andere winkel die dat in zijn contract heeft zitten?
In ieder geval past deze protectionistische maatregel niet in een land waar vrijheid geldt...

just my 2 cents.

maak je niet druk...
als er staat dat het niet mag doe je het toch niet,
doe je het wel.. dan halen ze hem weg..

ik vind het prima dat het niet mag...
voorkomt weer een hoop onnodige posts

User edit by djjw on 04-04-2006 @ 23:47:58 (7%)
Jorrit    posted on 05-04-2006 10:56

Nee, djresource is een website die de oprichters (bakken) geld kost, en diezelfde mensen vinden het onredelijk dat andere instellingen (webshops) geld verdienen over de rug van deze site. (Plaatsing naar links en dergelijken = gratis promotie = meer naamsbekendheid = meer omzet)
DJ-Emotion    posted on 05-04-2006 11:08
Poster: Gery

In ieder geval past deze protectionistische maatregel niet in een land waar vrijheid geldt...

just my 2 cents.

"AMEN"!

Echter, ik moet er toch 1 kantekening bij plaatsen om enig inzicht
te krijgen.
Vanuit Lead zijn positie kan ik e.a. wel begrijpen.
Alleen zou ik dan de voorkeur geven aan gelijke moniken gelijke kappen.
Dus is de stelling geen links naar webshops, doe dit dan ook voor winkels
met een website.

Poster: Jorrit
Nee, djresource is een website die de oprichters (bakken) geld kost, en diezelfde mensen vinden het onredelijk dat andere instellingen (webshops) geld verdienen over de rug van deze site. (Plaatsing naar links en dergelijken = gratis promotie = meer naamsbekendheid = meer omzet)

Dus dit geld dan ook voor winkels.

En dan nog even hieronder kijken naar de Webshop link (Notabene een Duitse)
van google ads....

Sponsored by DJ-Resource ....

User edit by DJ-Emotion on 05-04-2006 @ 11:13:50 (100%)
Gery    posted on 05-04-2006 13:59
Poster: Jorrit

sta mij toe de lijn even verder te trekken. spreken over apparatuur, en apparatuur aanbevelen = gratis promotie = meer naamsbekendheid = meer omzet voor de producent (ongeacht de locatie van aankoop)...  Waarom dan niet alle merk en type namen verbieden?

Feit blijft of je nu een link in ene pm naar 10 mensen moet sturen of je plaatst het in een topic, het eindresultaat blijft gelijk. diegene die wou gaan kijken heeft het adres en gaat gaan kijken. enkel is er een grote administratieve omweg.

(+ vermits het hier blijbaar toch gaat over de kosten van de site, zoveel extra pm's betekend zoveel meer extra vrije ruimte nodig op de host om die op te slaan, grotere mysql databases welke de laadtijd negatief beinvloeden, en dan spreek in nog niet over de benodigde tijd om alle topics te controleren op links)
DJ - Producer

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

395 Users online: 314 Guests (81 Unknown)
Pages generated today : 48.602
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.316.575

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use