Poster: robertvisser
webshops is verloedering van de markt oneerlijke concurentie t.o.v winkels die in een duur pand gehuisvest zijn!.
van mij mogen ze al die knaken shops in de brand steken!
quote: |
Poster: robertvisser webshops is verloedering van de markt oneerlijke concurentie t.o.v winkels die in een duur pand gehuisvest zijn!. van mij mogen ze al die knaken shops in de brand steken! |
Poster: DJ-Emotion
Grappige ontwikkeling trouwens in Duitsland...
b.v. De mediamarkt hanteert lagere prijzen op hun website dan als je bij hun in de winkel komt. En ik heb gemerkt dat meer winkels dit daar doen...
Poster: Nymphalistuurlijk doen ze dit, dit scheelt hun ook weer in de kosten van het personeel.ik heb zelf ook al redelijk wat in een webshop gekocht, daar was helemaal niets mis mee. Heb één keer een probleempje gehad met draaitafel maar opgestuurd en 2 dagen later was hij alweer terug, compleet gemaakt. geen problemen mee gehad dus....
Poster: DJMichel
Heeft er iemand ervaring met audioboost of met powertronics? Ik heb daar namelijk de pioneer cdj-200 voor een mooie prijs zien liggen. Hoe zit het hier met de garantie en zijn dit goede/betrouwbare webshops?
Poster: aDeagle
Audioboost is idd erg goed! ID&T koopt daar ook hun gear.. En voor mij in de beurt
Poster: DJMichelHoe zit het daar met de garantie op pioneer producten? Ik heb ze een mail gestuurd maar nu een paar dagen later nog steeds geen antwoord.
Poster: DJ-Emotion
Lees in deze topic hoe het zit met de garantie bepalingen in NL.
Poster: DJMichelZe geven 2 jaar garantie op pioneer spullen. Betekend dit dan meteen dat het een officiële dealer is? Op de pioneer site zie ik het niet staan, volgens mij staat daar zelfs geen New-line bij en dat is naar mijn mening toch zeker wel een officiele pioneer dealer.
Poster: robertvisseropen markteconomie, niks belemmerd die wikels om dezelfde strategie toe te passen om hun winst te maximaliseren...
webshops is verloedering van de markt oneerlijke concurentie t.o.v winkels die in een duur pand gehuisvest zijn!.
van mij mogen ze al die knaken shops in de brand steken!
Poster: Gery
open markteconomie, niks belemmerd die wikels om dezelfde strategie toe te passen om hun winst te maximaliseren...
Overigens vind ik het totaal belachelijk dat men hier gewoon geen links mag plaatsen naar een webshop. Waarom al dat ge heen-en-weer ge pm't om toch net hetzelfde te bereiken... Van het argument in de FAQ is snel brandhout gemaakt.
Ook al is de fuctionaliteit misschien wel het belangrijkste, ik denk de prijs minstens even veel. Wie beweerd geen prijzen te vergelijken in verschillende winkels of webshops alvorens iets te kopen liegt.
En daarbij, zelf al gaat het om functionaliteit, wat kan het kwaar klein beetje meer uitleg te geven van waar hij het goedkoopst is. dat impliceerd toch helemaal niet dat je hem daar per se moet aankopen!
Wordt DJRecourse soms gesponsord door een of andere winkel die dat in zijn contract heeft zitten?
In ieder geval past deze protectionistische maatregel niet in een land waar vrijheid geldt...
just my 2 cents.
Wordt DJRecourse soms gesponsord door een of andere winkel die dat in zijn contract heeft zitten?
In ieder geval past deze protectionistische maatregel niet in een land waar vrijheid geldt...
Poster: Gery
open markteconomie, niks belemmerd die wikels om dezelfde strategie toe te passen om hun winst te maximaliseren...Overigens vind ik het totaal belachelijk dat men hier gewoon geen links mag plaatsen naar een webshop. Waarom al dat ge heen-en-weer ge pm't om toch net hetzelfde te bereiken... Van het argument in de FAQ is snel brandhout gemaakt.Ook al is de fuctionaliteit misschien wel het belangrijkste, ik denk de prijs minstens even veel. Wie beweerd geen prijzen te vergelijken in verschillende winkels of webshops alvorens iets te kopen liegt.En daarbij, zelf al gaat het om functionaliteit, wat kan het kwaar klein beetje meer uitleg te geven van waar hij het goedkoopst is. dat impliceerd toch helemaal niet dat je hem daar per se moet aankopen!Wordt DJRecourse soms gesponsord door een of andere winkel die dat in zijn contract heeft zitten?
In ieder geval past deze protectionistische maatregel niet in een land waar vrijheid geldt...just my 2 cents.
Poster: Jorrit
Nee, djresource is een website die de oprichters (bakken) geld kost, en diezelfde mensen vinden het onredelijk dat andere instellingen (webshops) geld verdienen over de rug van deze site. (Plaatsing naar links en dergelijken = gratis promotie = meer naamsbekendheid = meer omzet)
Poster: Jorritsta mij toe de lijn even verder te trekken. spreken over apparatuur, en apparatuur aanbevelen = gratis promotie = meer naamsbekendheid = meer omzet voor de producent (ongeacht de locatie van aankoop)... Waarom dan niet alle merk en type namen verbieden?
Nee, djresource is een website die de oprichters (bakken) geld kost, en diezelfde mensen vinden het onredelijk dat andere instellingen (webshops) geld verdienen over de rug van deze site. (Plaatsing naar links en dergelijken = gratis promotie = meer naamsbekendheid = meer omzet)