Nieuwe Tutorials voor FL (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Luxx    posted on 08-08-2010 17:32
hi folks,

het is al een tijdje geleden weer dat ik tutorials maakte op Youtube. ik wilde al lange tijd weer verder gaan waar ik gebleven was maar omdat ik een nieuwe pc heb lukte het niet echt goed met mijn screencapture software.
anyway, een nieuw begin dus!
ik heb een HD cam gekocht waarmee ik nu nieuwe filmpjes ga opnemen. eerste filmpje staat inmiddels online maar er komen er sowieso nog 12 bij wat nu op de planning staat.
voor suggesties, vragen of requests voor een tutorial,
mail naar info.luxx@hotmail.com
dit adres is gelinked aan mijn iphone dus ik krijg het meteen binnen en ik lees het meestal binnen een kwartier.

hopelijk is er nog interesse in wat leuke filmpjes en anders ist maar jammer =D

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.mothermusic.nl

What do you think about Nieuwe Tutorials voor FL ??

Vote :   

Luxx    posted on 15-08-2010 18:09
sorry duurt wat langer =S de rendering geeft steeds zwart beeld na 2 minuten filmpje. dat is dus 8 minuten lang verder zwart beeld kijken dus probeer het nog te fixen. snap er niets van!
www.mothermusic.nl
main    posted on 15-08-2010 18:24
vage shit... per 2min renderen? en dan aan elkaar plakken
Luxx    posted on 15-08-2010 18:34
dat werkte dus ook niet.

ik heb nu gewoon het programma laten afspelen en me beeldscherm opnieuw gefilmd. ben nu uploaden bij youtube.

upload complete in 84 minutes

en hij is er
http://www.youtube.com/watch?v=kD3PFQUlZgs?(sorry voor kutkwaliteit. vanwege problemen met software etc. heb ik het gemonteerd en daarna opnieuw opgenomen. Youtube wilde het niet accepteren)
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 15-08-2010 @ 20:39:07 (100%)
Gidi    posted on 22-08-2010 12:01
shag
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

279 Users online: 155 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 3.413
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.896.958