ik heb ooit een mashup gemaakt met Wiggle Wiggle (youtube)
en die had ik hier ook geplaatst voor download, maar heeft iemand deze misschien nog?
zit hier in spanje, en die cd is kapot (aangevreten door 1 of andere bacterie lijkt wel)
als iemand hem nog ergens in een hoekje op ze hardeschijf heb staan, hoor ik dat graag
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
What do you think about eigen track gezocht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
@Ted. Dude, Je doet het toch niet met Youtube Converter. Dat is rot kwaliteit. En dat hoor je al helemaal in een club. Plus als de buma het ziet, Ben je genaaid.
Poster: LilQuint @Ted. Dude, Je doet het toch niet met Youtube Converter. Dat is rot kwaliteit. En dat hoor je al helemaal in een club. Plus als de buma het ziet, Ben je genaaid.
@ tomazos: ik laat hem er voorlopig wel op staan voor je. succes
This is an old Topic
No new postings for 5.393 days. Post CommentThat would be 179.8 months or a whopping 14.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.