Geen dj, wel muziek? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 08-08-2010 11:50
Stel je voor dat je geen deejay was geworden? Zou je dan op een andere manier met muziek bezig zijn geweest?
Voor mezelf, ik denk het wel. Ik heb jaren gedrumt, misschien had ik wel in een (amateur)bandje gezeten. Tis wel een mooie en goede manier geweest om met ritmegevoel te verfijnen waar ik nog steeds veel profijt van heb.

Zou er voor jouw ook zoiets hebben bestaan denk je? Cool

What do you think about Geen dj, wel muziek? ??

Vote :   

main    posted on 08-08-2010 20:56
Poster: ThijsG
Ik heb 3 jaar gedrumt. Het ging wel goed en ik vond het leuk, maar ik had toch niet genoeg motivatie.
DJ'en houdt me echt meer bezig.

ken t helemaal, komt bij mij vooral om dat je geen les hebt in het dj'en, althans ik niet (en de meeste mensen hier ook niet), hierdoor is het minder school en meer plezier! + je doet het omdat je het leuk vind, niet omdat je ouders vinden dat je een instrument moet spelen...
dj-zero    posted on 09-08-2010 01:24
Ik zou denk ik meer bezig zijn met gitaar spelen.
Maar ook mijn motivatie ontbreekt een beetje.
Verder zou ik zoiwso ook de hele dag bezig zijn met het luisteren naar muziek, dj of niet!
@main: ik wordt absoluut niet gedwongen door mijn ouders tot muziekles... en de meeste mensen boven de 10 hebben deze verplichting niet meer... met alle respect maar ik hoop? toch dat dit bij jou ook niet (meer het geval) is..
Of spreek je hier over toen je zelf nog in je 'jongste jaren'zat:P?
User edit by dj-zero on 09-08-2010 @ 01:26:04 (24%)
ArCee    posted on 09-08-2010 09:17
Als ik alles zo lees, wanneer beginnen we met de DJR Band?? Cool
Ik heb wel een zangeres in de aanbieding Cool
dj-zero    posted on 09-08-2010 09:25
Whaha, de DJR band met een tekort aan motivatieXD!
en uiteindelijk heeft iedereen stiekem zijn/haar djgear meegenomen, en als blijkt dat de band niks wordt, wordt het gewoon een dj battle.:P
feestbeest    posted on 09-08-2010 09:48
DJR BandTongue Iedereen te lui om het stuk te oefenen, komen we aan bij een voorstelling op een zaterdagmiddag. ''Uuuuhm ja ik heb niet geoefend omdat ik me moest voorbereiden op een GIG van vanavond!''. Gaat denk ik niet lukken ArCeeTongue
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
RickyRamirez    posted on 09-08-2010 10:13
ik heb 6 jaar gitaar gespeelt. Misschien was het voor mij ook een bandje geweest. Maar mijn gevoel lag echt bij DJ dus stopte ik met gitaar. (niet alleen omdat ik meer met DJ bezig was , ik speelde nauwlijks gitaar dus het had weinig zin) Verder was ik denk ik de producers kant op gegaan. Daar ben ik op dit moment ook mee bezig en het bevalt me!
?
But still , i'm a DJ!?Cool
ThijsG    posted on 09-08-2010 12:05
Poster: main

ken t helemaal, komt bij mij vooral om dat je geen les hebt in het dj'en, althans ik niet (en de meeste mensen hier ook niet), hierdoor is het minder school en meer plezier! + je doet het omdat je het leuk vind, niet omdat je ouders vinden dat je een instrument moet spelen...

Precies. Nu is het niet zo dat ik het van mn ouders moest. Maar ik kreeg wel 'huiswerk' en daar had ik nooit zo'n zin in..
Bouncy    posted on 09-08-2010 12:47
Poster: main
saxofonist, heb t 6 jaar gedaan

Ik doe het nog steeds, al 8 jaar..
-FLoriZ-    posted on 09-08-2010 12:55
Ik speel al 8 jaar viool. Daarmee zou ik dus miss wel iets kunnen doen.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

96 Users online: 17 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 37.311
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.845.770