Brand verwoest Beachclub BLM9
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LilQuint    posted on 07-08-2010 16:09
Bloemendaal - Een grote brand heeft strandtent BLM9 op het strand van Bloemendaal in de nacht van vrijdag op zaterdag volledig verwoest. Rond half vier kreeg de politie een inbraakmelding bij de strandtent.
De politie ging poolshoogte nemen en bij aankomst bleek er brand te zijn. De brandweer kwam direct ter plaatse om het vuur te bestrijden. Al snel bleek dat er van het strandpaviljoen weinig meer te redden viel, de vlammen sloegen hoog de lucht in. De brandweer richtte zich vervolgens op het besparen van de naastgelegen strandtent Woodstock, wat ook lukte. Bewoners van de strandhuisjes werden ge?nformeerd.?

Er was geen gevaar voor deze bewoners maar enkele gezinnen met kleine kinderen besloten toch hun huisjes te verlaten. Zij kregen onderdak bij de reddingsbrigade Bloemendaal. De brandweer kon rond kwart over vijf het sein brandmeester geven, van de strandtent is echter weinig meer over.?

Er hebben zich bij de brand geen persoonlijke ongevallen voortgedaan. Eigenaar Danny Kroonstuiver was vannacht ook op het strand van Bloemendaal. Hij liet aan AB-Radio weten kapot te zijn door de brand. De eigenaar van BLM9 heeft de strandtent sinds 2005. Bij BLM9 stond er dit weekend een groot feest gepland met de DJ Ferry Corsten.?

De brand zou zijn begonnen in een opslagruimte van de beachclub, De oorzaak is nog niet bekend.

Direct na de brand is de brandweer gestart met het nablussen. Dit zal zeker nog de hele ochtend in beslag nemen. Ook hiervan zijn foto's toegevoegd.

Heel erg jammer.

What do you think about Brand verwoest Beachclub BLM9 ??

Vote :   

ThirTeen    posted on 07-08-2010 16:17
Inderdaad jammer dat zulke leuke dingen in de vlammen op gaan.

Innige deelneming met de eigenaar.
Music makes my day.
Snoey    posted on 07-08-2010 16:32
Heb ik even mazzel dat de brand niet overgewaaid is naar Vroeger, moet daar morgen namelijk draaien.

Ben vorig jaar en het jaar ervoor naar BLM9 geweest, de housequake en Erick E feestjes waren wel leuk. Dit jaar ben ik er geen 1 keer geweest, mede doordat ze dit jaar een heel ander programma hebben samen gesteld.
www.soundcloud.com/ten-hooven
LilQuint    posted on 07-08-2010 16:45
Poster: Snoey
Heb ik even mazzel dat de brand niet overgewaaid is naar Vroeger, moet daar morgen namelijk draaien.

Ego :P

Nee, Just kidding Winking my eye
BennoRevelli    posted on 07-08-2010 22:10
Zonde van de booth Cool RIPCool
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Sunrise8    posted on 07-08-2010 22:40
Ben ik paar weken geleden nog geweest. Echt zonde van zo'n leuke tent Unhappy
Music made me who i am
TimmyV    posted on 07-08-2010 22:53
Een vriendin van me was daar vorige week zondag nog tijdens Housequake.
Zonde!
Let's go f*cking mental
Tekhead    posted on 08-08-2010 02:46
Nog nooit geweest, maar zo een brand is altijd een catastrofe.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
XMatiC    posted on 08-08-2010 02:48
Wat erg !

@ Snoey
Dat kon je beter niet zeggen.. Dat komt over alsof je alleen aan je eigen denkt en dat je niet kan schelen.
www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 08-08-2010 @ 03:09:12 (100%)
anciano    posted on 08-08-2010 03:07
Vreselijk.....

@Snoey! Niet zo een leuke opmerking.Cool
User edit by anciano on 08-08-2010 @ 03:16:57 (41%)
Tekhead    posted on 08-08-2010 03:58
Niks mis mee met Snoey z'n opmerking, is eerlijk en vooral een spontane opmerking.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Boyd    posted on 08-08-2010 15:10
Het was nog erger geweest als vroeger ook meegegaan was. En snoey zijn opmerking snap ik ook best. Maar dat veranderd er niks aan dat dit gewoon zonde is.
Dolivieira    posted on 08-08-2010 15:15
Ja het is kl*te. Maar shit happens. Hoop voor de eigenaar dat die goed verzekerd was. Strekte aan de eigenaar en personeel.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
AdenFarleigh    posted on 08-08-2010 15:15
Zonde!!!
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Meks    posted on 09-08-2010 14:25
Echt jammer zo iets !!
Limb-Girdle    posted on 09-08-2010 14:30
Tegenwoordig gebeurd het wel heel erg vaak dat er strandtenten afbranden zeg! Een aantal weken geleden is Club Cinq in Rockanje ook al afgebrand, zonde!!
Where the music meets the deejay!
Snoey    posted on 09-08-2010 15:04
Poster: XMatiC
Wat erg !

@ Snoey
Dat kon je beter niet zeggen.. Dat komt over alsof je alleen aan je eigen denkt en dat je niet kan schelen.

Ben je der ooit wel eens geweest dan?
Julemac    posted on 09-08-2010 15:04
Echt klote, voor eigenaar persoon en ook klanten die er vaak kwamen.
Altijd zonde als het door brand gebeurd..
Lucalicious    posted on 09-08-2010 17:08
snoey zegt idd niks verkeerd hoor.

wel erg jammer idd. ik hoop dat de eigenaar goed verzekerd is ed en dat hij een mooie nieuwe club neer kan zetten.
wat het nederlandse clubleven zonder bloomingdale is niet compleet
Snoey    posted on 09-08-2010 17:21
Poster: Lucalicious
snoey zegt idd niks verkeerd hoor.

wel erg jammer idd. ik hoop dat de eigenaar goed verzekerd is ed en dat hij een mooie nieuwe club neer kan zetten.
wat het nederlandse clubleven zonder bloomingdale is niet compleet

Bloomingdale is niet weg hoor.

Ik zal even uitleggen hoe het zit:

Bloemendaal aan zee heeft een aantal strandtenten. Dat rijtje bestaat uit (wanneer je van de boulevard naar beneden loopt) uit: Beachclub Bloomingdale (links), dan heb je rechts Lido, Vroeger (restaurant gedeelte), Vroeger (club gedeelte), BLM9 en Woodstock.

Van die strandtenten geven/gaven Bloomingdale, Vroeger en BLM9 de grootste feestjes op de zondagen.

Maar dit jaar was BLM9 niet zo succesvol, mensen zeggen zelfs dat door de brand de strandtent populairder is geworden dan met een van hun eigen feestjes.?

Dus der valt nog genoeg te clubben, want de twee grootste staan er nog steeds.

En owja de republiek heeft 1 keer in de maand op zaterdag avond ook hele leuke feestjes!?
V-Ray    posted on 10-08-2010 08:11
Zonde van de club. Ben er slechts eenmaal geweest voor een feestje met Erick-E. Die draaide er een aantal uur non-stop. Het was er best rustig eigenlijk (schril contrast met de vele andere feesten waar we Erick weleens zien draaien), maar dat we hier vaker terug zouden komen was een ding wat zeker is. Maar helaas, dat zal niet meer gaan voorlopig.
Steel niet! De belasting duldt geen concurrentie!
DonBasco    posted on 10-08-2010 13:20
Volgens berichtgeving van Hed Kandi gaat BLM9 eind augustus gewoon weer open:
http://www.hedkandi.nl/nieuws/388/Hed_kandi_op_blm9

This is an old Topic

No new postings for 5.424 days.
 Post CommentThat would be 180.8 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

50 Users online: 8 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 8.696
Most visitors online this month : 143
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.718.393