Besten
Na enkele stille jaren terug op het gemakje begonnen. Wel alleen voor mezelf. Heb een RDJ IE2 gekocht en kan me daarmee zeker en vast vermaken.
Naar de toekomst toe zal ik hoogstwaarschijnlijk op het digitale pad blijven (zeker voor thuis, moest ik terug buitenshuis vertrekken brand ik wel wat cd'tjes...)
Nu ik heb thuis een fantastische iMac 20' die ik gebruik voor redelijk intensief PS/IL/DW. Een groot scherm daarbij is onontbeerlijk.?
Maar de plaatsing van men dj-set en misschien toch het idee van mobiel te zijn vereist een laptop. Nu omdat ik enorm overtuigd ben van apple (en ik mijn iBook G4 verkocht heb) keek ik in eerste instantie terug naar een macbook(pro) en mijn imac verkopen.. Nu blijkt dat laatste geen sinicure (en mis ik dan ook terug een groot scherm)... Een macbook erbij kopen kan mijn financi?n niet aan.
Dus durf ik ook eens kijken naar alternatieven... Zo zag ik een Dell Mini 11Z laptop voor 499 euro (i.p.v 724?)
Processor Intel? Pentium? Dual Core Processor ULV SU4100 (1,30 GHz, 2 MB, 800 MHz) |
Besturingssysteem |
Legitieme Windows? 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands |
Geheugen |
2.048 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1 x 2.048] |
En een 11' schermpje... Nu is mijn vraag: voldoet zo iets voor traktor? Doe ik hier een goede koop mee? Of zal ik als apple-minded persoon mij deze aankoop elke dag beklagen? Zijn er ook alternatieven te vinden?