Poster: dj-nick
yes yes heb toch een cdj1000 gekregen
Tja maar wat voor'n auto... Kunnen we ook zeggen over de auto en de bezine, heb je bijna een helikopter(met manier van zeggen). Waarom kopen mensen een scooter? Omdat de jeugd te lui wordt om met de fiets te gaan. Scootertje is duurder maar is leuker en ziet er cooler uit. Daarom dus
Poster: Jorrit
Je bent 15 jaar, en krijgt van Sinterklaas een cadeau van ruim 1000 euro...
Chille Sinterklaas heb jij, dat zou die van mij niet zo snel doen...
Huh? Hebben jullie niet dezelfde dan...?![]()
Als je in een klein dorp woont sturen ze alleen een hulpsinterklaas, heel schraal.
Je bent 15 jaar, en krijgt van Sinterklaas een cadeau van ruim 1000 euro...
Chille Sinterklaas heb jij, dat zou die van mij niet zo snel doen...
haha de mijne wel en de kerstman wordt ook hopelijk zo gul
Poster: JorritTja maar jij bent ook geen meid he:p. Hier op school vinden de meiden het 'heet' als je met zo'n scooter afkomt(moet wel geluid make) Enne sinterklaas is toch dezelfde overal?:s
Scooter ziet er cooler uit? Ik vind er niks cool aan eerlijk gezegt, zeker niet als je kijkt hoeveel mensen zich te pletter rijden of bekeuringen krijgen omdat ze de standaart snelheid te weinig vinden (triest).
Poster: the-melody
Tja maar jij bent ook geen meid he:p. Hier op school vinden de meiden het 'heet' als je met zo'n scooter afkomt(moet wel geluid make) Enne sinterklaas is toch dezelfde overal?:s
Poster: Dj_Fantasy
Bij ons heeft er zelf een scooter een controle ontweken op schoolHij reed tegen 130 per uur (is mij verteld) weg, de politie op motor reedt hem achterna maar kwam eenzaam terug:p
quote: |
Poster: the-melody Tja maar jij bent ook geen meid he ![]() |
Poster: Dj_Fantasy
Bij ons heeft er zelf een scooter een controle ontweken op schoolHij reed tegen 130 per uur (is mij verteld) weg, de politie op motor reedt hem achterna maar kwam eenzaam terug:p
Ik weet niet met wat voor een meisjes jij omgaat ?!?
Maar de mainstream vrouw wordt echt niet warm van zon herrie stofzuiger aka scooter
Poster: DecomKan ik beter van jou vragen, of de nederlandse mentaliteit is anders kan ook.
quote:
Tja maar jij bent ook geen meid he. Hier op school vinden de meiden het 'heet' als je met zo'n scooter afkomt(moet wel geluid make)
Maar de mainstream vrouw wordt echt niet warm van zon herrie stofzuiger aka scooter
quote: Kan ik beter van jou vragen, of de nederlandse mentaliteit is anders kan ook.
Poster: Decom
quote:
Tja maar jij bent ook geen meid he. Hier op school vinden de meiden het 'heet' als je met zo'n scooter afkomt(moet wel geluid make)