Het grote wat krijg jij van sinterklaas topic (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

SnAcKBaRrY    posted on 01-12-2005 22:36
Hopelijk krijg ik een vette xbox 360 voor in mijn "speeltuin" maar ik denk het niet......wat krijgen jullie van sinterklaas ?? of wat hebben jullie in je schoen gevonden de afgelopen 2 weken ??
laat het maar weten ben benieuwd........
Mod edit by Jorrit on 09-12-2006 13:19 (1%)

What do you think about Het grote wat krijg jij van sinterklaas topic ??

Vote :   

Jorrit    posted on 06-12-2006 17:40
Poster: dj-nick
 yes yes heb toch een cdj1000 gekregen

Je bent 15 jaar, en krijgt van Sinterklaas een cadeau van ruim 1000 euro...
Chille Sinterklaas heb jij, dat zou die van mij niet zo snel doen...

Tja maar wat voor'n auto... Kunnen we ook zeggen over de auto en de bezine, heb je bijna een helikopter(met manier van zeggen). Waarom kopen mensen een scooter? Omdat de jeugd te lui wordt om met de fiets te gaan. Scootertje is duurder maar is leuker en ziet er cooler uit. Daarom dus

Scooter ziet er cooler uit? Ik vind er niks cool aan eerlijk gezegt, zeker niet als je kijkt hoeveel mensen zich te pletter rijden of bekeuringen krijgen omdat ze de standaart snelheid te weinig vinden (triest).
Mod edit by Jorrit on 06-12-2006 17:42 (100%)
djjw    posted on 06-12-2006 17:43
Poster: Jorrit

Huh? Hebben jullie niet dezelfde dan...?
Jorrit    posted on 06-12-2006 17:48
Huh? Hebben jullie niet dezelfde dan...?

Als je in een klein dorp woont sturen ze alleen een hulpsinterklaas, heel schraal.
Nvie    posted on 06-12-2006 17:50

Als je in een klein dorp woont sturen ze alleen een hulpsinterklaas, heel schraal.

Wij hebben altijd een drop off piet
right1    posted on 06-12-2006 18:09
ik krijg medelijden met jullie :d

DJ_IVI-R    posted on 06-12-2006 18:11
ik had op 2 x cdj 800 gehoopt, maar helaas pindakaas.

waarschijnlijk is sinterklaas er nu zelf feestjes mee aan het doen!
www.nikan.be
dj-nick    posted on 06-12-2006 18:22

haha de mijne wel en de kerstman wordt ook hopelijk zo gul

User edit by dj-nick on 06-12-2006 @ 18:23:15 (7%)
staf    posted on 06-12-2006 19:28
kheb een flightcase gekregen voor men mengpaneel en cd speler in te steken 
the-melody    posted on 06-12-2006 19:30

Scooter ziet er cooler uit? Ik vind er niks cool aan eerlijk gezegt, zeker niet als je kijkt hoeveel mensen zich te pletter rijden of bekeuringen krijgen omdat ze de standaart snelheid te weinig vinden (triest).
 Tja maar jij bent ook geen meid he:p. Hier op school vinden de meiden het 'heet' als je met zo'n scooter afkomt(moet wel geluid make) Enne sinterklaas is toch dezelfde overal?:s
User edit by the-melody on 06-12-2006 @ 19:31:16 (30%)
jera    posted on 06-12-2006 19:43
wheeh maar mijn scooter maakt wel aardig geluid hoor :P met die nieuwe uitlaat Winking my eye

Dj_Fantasy    posted on 06-12-2006 19:46
Bij ons heeft er zelf een scooter een controle ontweken op schoolHappy, laughing Hij reed tegen 130 per uur (is mij verteld) weg, de politie op motor reedt hem achterna maar kwam eenzaam terug:p

dj2dj.nl
jera    posted on 06-12-2006 20:00
gaat mij niet lukken met me 80 km/h Winking my eye kank toch wel proberen maar dan is me portemenee leeg :S geen zin in hoor
RenéKuppens    posted on 07-12-2006 08:57
Ik Kreeg 2 CDJ-800MKII maar die had de sint ook al voor de helft voor mijn verjaardag gegeven:D
ciderke    posted on 07-12-2006 13:28
Poster: the-melody
Tja maar jij bent ook geen meid he:p. Hier op school vinden de meiden het 'heet' als je met zo'n scooter afkomt(moet wel geluid make) Enne sinterklaas is toch dezelfde overal?:s

Die mentaliteit zal nog wel veranderen, wees gerust...
Camino    posted on 07-12-2006 14:50
Poster: Dj_Fantasy
Bij ons heeft er zelf een scooter een controle ontweken op schoolHappy, laughing Hij reed tegen 130 per uur (is mij verteld) weg, de politie op motor reedt hem achterna maar kwam eenzaam terug:p

lijkt me sterk.... 130 op een motor is echt niet zo veel....
Jer    posted on 08-12-2006 07:45
Me nuo 5 is er en me 3 glorious dj dust covers ook + me kleine potmeters voor de nuo(gewoon voor de heb:P) en me twee udg 128 cd wallet zwart/bronze, goud, En natuurlijk me xlr jack kabel. Het was alleen 2 dagen te laat

Sandr    posted on 08-12-2006 13:19
Oelala gister mijn HD 25 binnen gekregen van de Sint, zit er nu al een uurtje mee op mijn hoofd, wat zit hij geweldig zeg.
Nu nog even afwachten hoe hij zich in de werk omgeving gaat gedragen maar heb er het volste vertrouwen in!
Play that funky music white boy....
Decom    posted on 08-12-2006 13:25
quote:
Tja maar jij bent ook geen meid he. Hier op school vinden de meiden het 'heet' als je met zo'n scooter afkomt(moet wel geluid make)

Ik weet niet met wat voor een meisjes jij omgaat ?!?
Maar de mainstream vrouw wordt echt niet warm van zon herrie stofzuiger aka scooter
Rush    posted on 08-12-2006 15:38
ik krijg 2 x cdj1000mk3 1x djm800 en twee technics draaitafels!..... oja en ook nog......:p
Jorrit    posted on 08-12-2006 16:14
Poster: Dj_Fantasy

Nou nou, wat een grote jongen.
Heb je wel eens meegemaakt hoe stoer het is als iemand met 130 tegen een boom klapt?

Maar de mainstream vrouw wordt echt niet warm van zon herrie stofzuiger aka scooter

Nee inderdaad, het geluid van die scooters doet me alleen maar denken aan een zwaar gemuteerde mug ofzo.
Twello    posted on 08-12-2006 20:40
ik kreeg platen
the-melody    posted on 08-12-2006 21:02
Poster: Decom
quote:
Tja maar jij bent ook geen meid he. Hier op school vinden de meiden het 'heet' als je met zo'n scooter afkomt(moet wel geluid make)

Kan ik beter van jou vragen, of de nederlandse mentaliteit is anders kan ook.
greup    posted on 08-12-2006 21:12

quote:
Poster: Decom
quote:

Kan ik beter van jou vragen, of de nederlandse mentaliteit is anders kan ook.

wil je nu beweren dat de gemiddelde vrouw wel van een "man" op een scooter houdt? Bij ons worden ze er niet warm of koud van,.. en de meeste vrouwen die op scooters rijden of op "scooter gangsters" vallen staat bekend onder de term "ordinair"

Persoonlijk vind ik die gemotoreseerde wc's niets.
dj-nick    posted on 08-12-2006 21:21
laten we nu dan weer on-topic gaan
Laidback    posted on 08-12-2006 21:42
Stoere Mannen Met Scooters Joh
die zich vervolgens hardstikke DOOD rijden, door UBER SLecht Weggedrag..
maar daar kom(en) je(ze)  wel achter als je(ze)  (je)(hun)  Rijbeweis binnen hebben..
ik kan je zeggen.. ik heb soms zin om sown Doodrijder de kop in te slaan met ze eigen helm. leip weggedrag. veelte hard rijden.. niet uit hun doppen kijken..
vaak Geen of weinig licht..
had er vorige week weer bijna 1 in me motorkap..
ik had op kruispunt groen.. alle Straatverlichting stond uit.. en toen kwam er sown mongool met 80/90 vol over het kruispunt heen zetten. ik vol in de ankers. ik denk dat het een meter of 1.5/2 scheelde..
die scooter had geen licht, en keek daarna ook nog ff gezellig om..
scooters zijn tegenwoordig de meest gehate Weggebruikers!..
elke dag 10 Tallen ongelukken.. en een aantal dodelijke..
en ik denk dat een gemiddelde vrouw niet warm word van een In Een Scooter Gevouwen Lijk met een helm op... Winking my eye

Nu On-topic :P

109 Users online: 17 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 10.884
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.399.258