Hulp bij kopen blackberry (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

VincentVega    posted on 03-08-2010 12:55
Ik lees op deze site over de Blackberry Bold dat er wel gps in zit maar ik kan niet zo snel vinden wat voor navigatiesoftware er bij zit. Weet iemand dat? Want ik wil nu ook een blackberry toestel gaan nemen. Iedereen is er zo over te spreken. En hoe zijn de ervaringen in combo met KPN? Zit daar nu bij en ik heb geen zin om over te stappen ofzo. Alvast bedankt!

What do you think about Hulp bij kopen blackberry ??

Vote :   

BennoRevelli    posted on 03-08-2010 13:01
Er zit inderdaad GPS in,

Qua navigatiesoftware.. Google Maps

Desnoods is er geloof ik nog andere software voor te krijgen maar die moet je kopen,

Greetz

|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
RickyRamirez    posted on 03-08-2010 14:05
Morgen ga ik ;m ophalen. Heb verlenging bij Hi. en dan Blackberry Eindeloos online + 1000 smsjes = 36 euro per maand. Winking my eye
Esmee    posted on 03-08-2010 15:03
snap niet wat iedereen met die blackberry's moet... Coolhet zijn koelkasten waar je 500 euro voor betaald... Cool
Ohja een toetsenbord waar mensen zoals ik niet mee kunnen typen Cool wat is er verder leuk aan? Pingen... wouw dat kan met alle telefoons, je hebt alleen internet abbo nodig. Ik geef toch de voorkeur aan mailen...
Dus wie kan mij overtuigen waarom de BB zo mooi is?
RickyRamirez    posted on 03-08-2010 15:13
Poster: Esmee
snap niet wat iedereen met die blackberry's moet... Coolhet zijn koelkasten waar je 500 euro voor betaald... Cool
Ohja een toetsenbord waar mensen zoals ik niet mee kunnen typen Cool wat is er verder leuk aan? Pingen... wouw dat kan met alle telefoons, je hebt alleen internet abbo nodig. Ik geef toch de voorkeur aan mailen...
Dus wie kan mij overtuigen waarom de BB zo mooi is?

?
De trackpad is echt super fijn. en de gehele software is overzichtelijk , netjes & duidelijk. je moet hem zelf maar is uitproberen @ T-Mobile winkel. Daar hebben ze altijd wel een aparte hoek met de nieuwste BB's. Winking my eye
Vassilli    posted on 03-08-2010 15:13
Ik snap het ook niet.. En ook nog 'es zoon uber klein scherm..
Esmee    posted on 03-08-2010 15:30
Ik zat afgelopen schooljaar alle lessen met een BB bold 9700 te spelen waarbij mn vriendin hem niet gebruikte. Zegmaar 1/4e van mn lessen ofzo. Ik vond hem persoonlijk echt irritant maar mijn telefoon heeft geen internet abbo. De trackpad vind ik ook irritant, die joysticks op Sony ericsons vind ik lekkerder werken.

@Vassilli klein scherm, reuze telefoon.
RickyRamirez    posted on 03-08-2010 15:53
Poster: Esmee

@Vassilli klein scherm, reuze telefoon.

?
waar denk je dat dat door komt? Winking my eye
?
er zit ook nog QWERTY toetsenbord op. en ik persoonlijk vind de trackpad wel fijn. en niemand weerhoud mij van een BlackBerry!Cool
Dniz    posted on 03-08-2010 16:25
Zelf heb ik een Bold 9700 ondertussen mijn 2e blackberry. Had hiervoor een Curve 8900 en om eerlijk te zijn wil ik niet anders meer. Toen ik mijn abo kon verlengen voor een Samsung Omnia 2 gekozen want die zou zo goed zijn. Ik was nog niet thuis of had hem al bijna door het raam gegooid.
Snel op MP met dat ding en een losse bold 9700 gekocht.

Pluspunten:
Overzichtelijk
Makkelijke bediening
Trackpath (als je er eenmaal mee om kan gaan is het heerlijk)
3G (Via KPN netwerk)
Email komt soms sneller binnen op mijn BB dan op me pc.
BB APP store met weet ik veel hoeveel gratis apps.

Helaas ook een aantal min punten
Batterij snel leeg (ivm openstaande apps zoals twitter en BB messenger)
traag met herstart
Sommige programma's geven conflicten. De check in de appstore is niet altijd goed.

Al met al een prima ding, maar de tijd dat het koelkasten zijn is al even voorbij. @Esmee met de 1e BB was dit inderdaat het geval, maar vanaf de Curve 8900 is die tijd echt voorbij.
dJORD    posted on 03-08-2010 16:45
ik sms niet zoveel dus ik heb gewoon een prepaid sony ericson van +2 jaar oud! En voor het geld van een bb koop je een tv!!
Esmee    posted on 03-08-2010 16:59
nja samen verschillen, ik hou echt van? mn omnia 2, die is minder heilig dan mn booth en mn iPod, maar daarna komt hij wel vrij hoog Happy, laughing
Mitchell2    posted on 03-08-2010 17:04
gelukkig verschillen smaken inderdaad. maar ik vind de blackberry supermooi, handig snel en het scherm is zeker niet klein..groter dan bijv nokia e72. trackpad werkt heerlijk en pingen is gewoon 'het'. iig wel hier bij mij in de buurt en vriendenkring. ik heb trouwens twee bb waarvan de bold 9000 heb gekocht voor 130 euro en de bb bold 9700 voor 200 euro. allebei topstaat en 9700 was zelfs maar maandje oud.
Limb-Girdle    posted on 03-08-2010 17:09
Zelf heb ik ook een Blackberry Bold 9700 en ik moet zeggen ik ben er erg tevreden mee! @ dJord, bullshit. Als je een abonnement neemt, waarbij je een gratis Blackberry krijgt, is het goed te overzien. Dniz noemde het minpunt dat de batterij snel leeg is, hier ben ik het niet mee eens.
Mijn BB gaat gerust een week mee zonder op te laden. Het enige waar ik een hekel aan heb gekregen is dat 13 jarige $M@@TJUS nu ook met een BB lopen, zodat 'ze erbij horen'. Meisje, je weet niet eens waar je clitoris zit, laat staan dat je weet hoe een BB werkt en uitsluitend voor BEDOELD is!
Daarnaast vind ik de e-mail functie, de ping en de touchpad erg fijn. Ook zijn er veel applicaties verkrijgbaar voor de BB. Als nadeel, vind ik wel dat sommige extensies niet standaard worden ondersteund door Blackberry, zoals .doc, .pdf .ppt etc. Je moet daarvoor 3rd applicaties kopen, die redelijk prijzig zijn.

Here you got my two cents.Cool
Where the music meets the deejay!
Mitchell2    posted on 03-08-2010 17:56
@limbgirldle. bij mij werken ppt, doc en pdf wel zonder te betalen :D:D:D
Julemac    posted on 03-08-2010 19:16
Ik ben echt te spreken over mn BB, email werkt heerlijk. Alles is verder goed overzichtelijk
en makkelijk te gebruiken. Telefoon is ook voor iedereen persoonlijk.
Ik leg liever iets meer geld apart voor mn tellie, tenslotte gebruik ik hem intensief elke dag...
Dniz    posted on 03-08-2010 20:07
Poster: LimbGirdle
Dniz noemde het minpunt dat de batterij snel leeg is, hier ben ik het niet mee eens.
Mijn BB gaat gerust een week mee zonder op te laden. .

Here you got my two cents.Cool

Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb zelf een prive en een zakelijke Blackberry, allebij bold 9700 (heel handig NOT) en mijn prive bb is binnen een dag leeg. Mijn zakelijke (gebruik ik niet heel veel) blijft wel lang standby. Zeker meer dan een week. Maar daar kan ik niet mee bellen (alleen data :S en me mail lees ik wel op me laptop) Dat scheelt zeker veel.
kippebotje    posted on 03-08-2010 20:23
Ik heb zelf een curve 8520 en als me data gewoon aanstaat moet ik echt elke dag me accu opladen, maarja dat maakt me ook niks uit dat doe ik wel als ik slaap...

Verder vind ik blackberry echt een heerlijke telefoon en de grote valt best wel mee als je het vergelijkt met een htc ofzo
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Darryl765    posted on 03-08-2010 21:50
Er komt binnenkort een nieuwe Bold uit. Ik geloof in November. Blackberry Bold 9800.
?
http://www.youtube.com/watch?v=c5NCgaEsg1c
Tomazos    posted on 04-08-2010 07:55
ik heb een Iphone, vind ik super..
waarom? met een Jailbreak zijn de mogelijkheden EINDELOOS, en ben je niet gebonden aan programma's van apple,
en ook betaalde dingen zijn dan gratis down te loaden,

ik speel weleens met een blackberry van collega's maar word er niet warmer van,

Iphone heeft wel 1 nadeel, scherm barst snel, zelf niet gehad, omdat ik nooit zware dingen op me broek laat leunen omdat het scherm erg kwetsbaar is, zelfde met sleutels.. sleutels Linker broekzak, telefoon Rechter broekzak

Blackberry is naar mijn idee minder kwetsbaar
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 04-08-2010 @ 07:57:58 (10%)
Ashley    posted on 04-08-2010 09:55
ik heb ook een blackberry en GOD wat wil ik nooit meer anders
?
het enige nadeeltje vind ik idd ook de batterij maar ik doe em 's nachts gewoon standaard in de oplader?en hoppa, probleem opgelost
Maar wat nou als het lukt, mama?
bambamstudio    posted on 04-08-2010 10:22
Kunnen al die Apple boys eens ophouden met iedere topic verzieken waar geen Apple product gebruikt wordt? (geldt ook voor Pioneer trouwens).
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
RickyRamirez    posted on 04-08-2010 12:23
Poster: dJORD
ik sms niet zoveel dus ik heb gewoon een prepaid sony ericson van +2 jaar oud! En voor het geld van een bb koop je een tv!!

?
gast , hou alsjeblieft op. voor 475 euro koop je echt geen TV!
Vassilli    posted on 04-08-2010 13:05
Een hele mooie zelfs!
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sony-lcd-televisie-kdl-32ex402-32-inch-full-hd/9000000007958247/index.html

32' Sony Full HD
Mitchell2    posted on 04-08-2010 13:36
alsof een je een blackberry gaat kopen voor 475Confused dan ben je niet zo slim sorry hoor. maar goed. en voor alle andere mensen die hier zeggen dat hun batterij maar 1 dag meegaat. kan drie dingen betekenen: slechte batterij, teveel applicaties en wifi die onnodig aanstaat.
bambamstudio    posted on 04-08-2010 13:57
klopt, mijn accu gaat ook echt een dag of 3-4 mee. alle onzin idd uitzetten, vooral bluetooth en wifi als je dat niet nodig hebt
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Grudgie    posted on 04-08-2010 15:01
IK heb zelf een Blackberry Bold al bijna een jaar straks en werkt erg fijn! Smsen gaat erg snel met toetsenbord, batterij gaat een week lang mee haast, hoef hem niet zoals de iPhone elke dag op te laden. Werkt echt relaxed en snel! Zeer tevreden met mn BB Bold! :D

132 Users online: 23 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 5.627
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.742.142