Poster: deedee
nooit iemand eens gedacht om eens af te spreken en samen een setje te draaien?
ik ben van west vlaanderen belgie nog mensen van in de buurt
Poster: bambamstudio
altijd ingewikkelde meetings en stuff, noem gewoon een datum, tijd, plaats (van een kroeg) en ga gezellig bier/cola/water/wijn of weet ik veel drinken en over dj's, gear en vrouwen lullen, simpel, gemakkelijk en vrij voor iedereen.
Poster: Tomazos
hmm, ik gaf een feestje.. ook voor djr.. niemand die op kwam dagen verder..
op stephanie, prozei, basrose, remco v na dan.. omdat die kwamen draaien.
niet voor herhaling vatbaar dus!!
Poster: Tekhead
wonen daar mensen ?
Poster: AdenFarleigh
Zeker nu in de vakantie is iedereen van DJR die in de buurt woont welkom om eens te komen draaien!
Lijkt me harstikke leuk! ^^ Overigens ook degenen die minder dichtbij wonen, maar ja dan wordt het een eindje reizen..
Poster: deedee
jaot jaot jaot do wunder nog mens
@meks das ne uurke van bij mij zeker
@topic: Wist niet ?dat er al mensen waren die dergelijke activiteiten georganiseerd hadden maar idd gewoon is samen komen en kletsen lijkt ook wel leuk je weet nooit dat ne mens ken leren van elkaars kunsten natuurlijkdus wie zin heeft om eens te komen kletsen en bier te drinken altijd welkom lol
Poster: Tekhead
Goed zo, kweet alleen niet of jullie iets kunnen leren van mij, ben een old skool dj (maar wel met een platen archief man man man toch)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.