[P] Da Compra - Your beat
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DaCompra    posted on 01-08-2010 18:56
Heey folks,

Een nieuwe track van mij genaamd : ''Your beat'
Heb hem in elkaar geknutseld met Ableton live 7.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
De link is as usual in de HM.

Greetz!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [P] Da Compra - Your beat ??

Vote :   

Cyspoz    posted on 02-08-2010 07:05
Downloading...
?
Je URL werkt niet helemaal goed, even corrigeren aub.
?
Feedbacking...
?
Je hebt een zeer diepe lage kick die op huist tuin en keuken stereo, auto radio en mp3 speler oordoppen bijna niet te horen is. Jij hebt waarschijnlijk een dik setje thuis staan waar het tijdens producen lekker op klinkt. Een tip is om als je zo'n diepe kick hebt die aan te vullen met een geluid wat de kick ook hoorbaar maakt op alle geluidsystemen.
?
De volume balans in je mix heeft nog wat aandacht nodig. De eerste crash is erg hard en ook op andere momenten komen geluiden er verrasend hard in eens door. Je mix komt daardoor onrustig over. Subtiel is het woord hier.
?
Het klinkt soms een beetje a-ritmisch, het zal technisch gezien allemaal wel strak lopen en kloppen maar het geeft mij geen gevoel hier strak op te kunnen dansen. Nu kan ik ook niet dansen, maar daar gaat het nu niet om. Kijk nog eens naar de totale drum mix en laat ??n voor ??n de elementen weg om te luisteren welke die a-ritmische indruk mogelijk achter laat.
?
Het klinkt nog wat kaal en kil, mogelijk ook omdat ik niet de volledige bass heb ervaren maar dat zal ook niet iedereen altijd doen (tip 1). Kijk eens of je wat meer warmte er in kan krijgen en alles wat dikker kan laten klinken. Je hebt namelijk een bepaalde ruimte tot je beschikking in het audio spectrum en die hoeft natuurlijk niet vol maar nu is hij dermate leeg dat het negatief opvalt.
?
Ik heb ook nog een paar andere tracks op je soundcloud pagina geluisterd, daar zitten een aantal leuke tracks tussen. Ga zeker zo door.
User edit by Cyspoz on 02-08-2010 @ 07:21:32 (100%)
DaCompra    posted on 02-08-2010 08:10
Thanks! hier kan ik zeker weten wat mee!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

216 Users online: 69 Guests (147 Unknown)
Pages generated today : 16.675
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.423.309