[TK] 2x Pioneer CDJ1000MK3 in goede staat
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DonBasco    posted on 01-08-2010 18:54
Titel
2x Pioneer CDJ1000MK3
Staat
Gebruikt
Prijs
Bieden vanaf ? 1500
Transport
Ophalen in Amsterdam
Beschrijving
2 x CDJ1000mk3 te koop

Wegens aanschaf CDJ2000's mogen deze CDJ1000mk3's verkocht worden.
Ze zijn door mijzelf nieuw gekocht in 2006.
Spelers zijn voornamelijk thuis gebruikt (zo nu en dan mee naar een feestje).
Technisch in zeer goede staat, nooit problemen mee gehad.
Inclusief doos, handleiding?&?kabels

Zowel tezamen als apart te koop.
Gearbase item

Foto's
User edit by DonBasco on 06-08-2010 @ 17:35:58 (34%)

What do you think about [TK] 2x Pioneer CDJ1000MK3 in goede staat ??

Vote :   

DJ_OB    posted on 02-08-2010 18:17
Je had me zelf via dat andere topic doorverwezen,?en zal er even over nadenken. Heb namelijk nog nooit gear tweedehands gekocht en zat dus eerst ook te kijken naar spelers met nog fabrieksgarantie.?

Vind het toch veel geld om zo maar even neer te leggen voor tweedehands spullen dus je hoort nog van me Winking my eye

RAS    posted on 03-08-2010 02:00
@DJ_OB: Het is zeer lucratief om 2e hands gear te kopen, maar je moet wel al de nodige kennis hebben over het product dat je koopt. Het is handig om te weten wat er allemaal kapot kan gaan aan het product dat je koopt en vooral dat je weet hoe het aan behoort te voelen!

Als je langs gaat om het te kopen druk je elk knopje minimaal 1x in en kijk je of het reageerd zoals het zou moeten doen. Zoniet: niet kopen of flink afdingen. Als alles perfect werkt, dan heb je wat mij betreft voor 800 euro een goede koop als je een cdj-1000mk3 koopt.

Ik was laatst in een discotheek waar de cdj-1000mk3 niet geheel naar behoren functioneerde en had dat binnen 5 minuten door, omdat ik ze zelf ook op mijn kamer heb staan en precies weet hoe ze behoren te reageren. Zorg dat je zelf weet hoe het hoort aan te voelen, of dat je iemand bij je hebt met dat gevoel en er kan vrijwel niks mis gaan.

Garantie is leuk, maar je wilt toch gewoon een product dat goed is? Oftewel, garantie is niks waard. Je heb vaak maximaal nog een half jaartje er van over, maar je hebt echt geen zin om binnen dat half jaar al aanspraak te moeten maken op de garantie.

(een tevreden koper van een 2ehands cdj-1000 via djresource Winking my eye)
DJ_OB    posted on 03-08-2010 21:58
je hebt een pm Winking my eye
DonBasco    posted on 06-08-2010 17:35
Verkocht aan DJ OB, ik wens hem veel plezier met de spelers!!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

135 Users online: 53 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 12.456
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.419.090