Alle kabels worden erbij geleverd, nodige handleidingen, cd-rom(s) indien nodig, laatste firmware updates (voor de Denon), dozen en aankoopbewijzen.
Toestellen zijn allemaal zo goed als nieuw - technisch 100% in orde, optisch ook 100% in orde. Enkel de HC-4500 heeft een klein krasje aan de linkerkant.
Moet weg wegens aankoop beter materiaal en ook om mijn booth wat in te krimpen.
User edit by skyline643 on 31-10-2010 @ 13:21:56 (5%)
What do you think about [TK] Rodec BX-14, flightcase ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik ga voor een compactere mixer met effecten of send/return, wat ik begin te missen met mijn EFX-1000. Qua mogelijkheden zit ik zonder s/r nogal beperkt. Waarschijnlijk komt de Denon X1100 of X1600 in de plaats.
En ik ga van 4 cd-decks naar 2. Ofwel de DN-S3700 spelers of de CDJ-900 spelers. Mocht ik de behoefte hebben voor meer decks, dan komt er nog een derde tabletop bij ooit...
Reloop cd-spelers ga ik nog eventjes houden, de Rodec en de HC-4500/BU-4500 set zijn nog steeds te koop. De Denon X1600 staat trouwens al in de plaats, dus de Rodec en Denon moeten nu echt wel weg!
die xlr uitgangen zijn voor ongeveer 75-100 euro optioneel, dus heb je voor weinig geld, een bom van een mixer!!
?
rodec gaat jaren mee, voelt degelijk aan en heeft een geluidskwaliteit om van achterover te vallen,
?
?
sinds ik mijn rodec cx 1100 heb gebruik ik mijn nuo 5 veeeel minder, gwn omdat die zo prettig aanvoelt...
?
komaan mensen, laat deze kans niet liggen!
XLR is inderdaad een optie, en voor velen een Must. Knappe prijs hoor ?350.. Zeker voor een die niet heeft afgezien. Ik heb een jaartje geleden mijn BX9 voor ?300 verkocht, en deze had in een caf? gestaan en al wat afgezien.
't Is idd voor niks! Het voordeel van de crisis: een fantastische Rodec aan 350 eur, Synq's Xtrems voor 120 eur, Nuo 5 voor 300 eur, ... en dan nog met veel moeite geraakt zo'n spul verkocht. Lijkt wel of Pio zelf de 2dehands markt in z'n macht heeft, is nog het enige wat nog beetje verkocht geraakt heb ik de indruk.
Inderdaad... Lager kan ik echt niet gaan. Hoewel mensen op 2dehands denken dat zo'n Rodec weggaat voor 100 euro. No way!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.432 days. Post CommentThat would be 181.1 months or a whopping 14.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...