Poster: tek-zotic
zonder mac hoor je er niet bij dus kom op MAC KOPEN
Poster: RoyBeware
Hier heeft mij niet veel aan![]()
Onderbouwing is niet verkeerd.
Poster: TH3llC
ik zie dat veel voorstaanders van mac zeggen dat 'stabiliteit' een goed voorbeeld is waarom ze een mac hebben.
ik heb nooit problemen gehad met de stabiliteit van een pc met windows..
kan natuurlijk dat ik gewoon geluk heb maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat er nooit wat misgaat met mac.
elk merk heeft zijn voor en nadelen, van auto's tot dj gear.
is hier niemand die wat nadelen kan zeggen van mac?
Poster: Prozei
software die slecht gescheven is zorgt vaak bij windows voor een complete vastloper.
osx gaat hier beter mee om en sluit de applicatie af.
nadelen mac :
hoge reparatie kosten
hoge aanschaf kosten.
minder software beschikbaar.
voordelen:
stabiele kernel
core audio
design
bouwkwaliteit
waarde vast.
laatste punt vind ik zelf erg belangrijk.? toen de core i7 uitkwam had ik direct een nieuwe pc gekocht.
veel geld uitgegeven aan hardware. rondt de 1900 euro. 6 maanden later verkocht ik de pc weer wegens overstap op mac. ik kon de pc na veel moeite nog maar voor 900 euro verkopen.
twee weken geleden ging m'n laptop kapot. ik wilde toen een 2e hands macbook pro kopen.
heb even op marktplaats gekeken en voor een 2e hands macbook pro en voor een 3 jaar oude wordt nog 600 tot 900 euro gevraagt. dit vondt ik zelf teveel geld voor een 2e hands en heb maar een nieuwe gekocht.
dus een mac verliest minder snel zijn waarde als een pc. dit is voor mij ook een reden om voor een mac te gaan.
nadelen mac :
hoge reparatie kosten
hoge aanschaf kosten.
voordelen:
stabiele kernel
core audio
design
bouwkwaliteit?? <-----
waarde vast.
software die slecht gescheven is zorgt vaak bij windows voor een complete vastloper.
osx gaat hier beter mee om en sluit de applicatie af.
nadelen mac :
hoge reparatie kosten
hoge aanschaf kosten.
voordelen:
stabiele kernel
core audio
design
bouwkwaliteit
waarde vast.
laatste punt vind ik zelf erg belangrijk.? toen de core i7 uitkwam had ik direct een nieuwe pc gekocht.
veel geld uitgegeven aan hardware. rondt de 1900 euro. 6 maanden later verkocht ik de pc weer wegens overstap op mac. ik kon de pc na veel moeite nog maar voor 900 euro verkopen.
twee weken geleden ging m'n laptop kapot. ik wilde toen een 2e hands macbook pro kopen.
heb even op marktplaats gekeken en voor een 2e hands macbook pro en voor een 3 jaar oude wordt nog 600 tot 900 euro gevraagt. dit vondt ik zelf teveel geld voor een 2e hands en heb maar een nieuwe gekocht.
dus een mac verliest minder snel zijn waarde als een pc. dit is voor mij ook een reden om voor een mac te gaan.