Poster: Vassilli
De Unibody's worden wel snel heet idd. Maar de prestatie's worden niet slechter o.i.d.
Ik heb een macbook unibody met een hardcase eromheen, wordt nooit belachelijk warm ofzo. Mijn oude macbook (witte) werd warmer. Aluminium geleidt heel goed warmte, veel beter dan plastic, daardoor kan de unibody zijn warmte makkelijker kwijt. Zelfs op een zwembadfeest waar het echt belachelijk warm en vochtig was had ik geen enkel probleem met de warmteafvoer.
Ik gebruik af en toe nog wel eens een windows pc en het lukt dat ding elke keer om mij binnen de kortste keren boos te krijgen. Ik wilde net nog een dvd branden op de pc van mijn ouders. Ik ben minstens een uur bezig geweest met allerlei programma's, van burn4free tot nero en het lukte me gewoon niet. Dus ik zet dat bestand op een usb stick, stop hem in mijn macbook en druk op 'branden'. Tadaaaa, klaar. Misschien is dit mijn eigen onkunde, maar ik vind het achterlijk dat ik een expert op het gebied van dvd-branden moet zijn om het op een windows pc te laten werken. In mijn ogen is dit op de meeste vlakken het grootste verschil tussen een mac en een pc.
edit: @ Bambam: ziek!