als ik een mix maak en opneem met audacity dan geeft ie en hele erge ruis er doorheen als ik hem beluister Ik
heb een tulp kabel van rec uit in me synq in mij mic ingang in me laptop
User edit by TedMendez on 26-07-2010 @ 18:51:57 (73%)
What do you think about opnemen audacity ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dit is wel een heel karige openingspost. Vermeld altijd wat en hoe je dingen hebt aangesloten en bij voorkeur ook merk en type van? de gebruikte apperatuur. Alleen zo kunnen mensen je verder helpen...
ik neem aan dat ie dan staat ingesteld op opnemen met interne microfoon (als je een laptop hebt met interne mic). Sluit je mixer aan met een minijack kabeltje en stel als source je line in in.
Al geprobeerd een beetje te praten ofzo dicht bij je computer om te kijken of hij dat ook opneemt? Dan weet je tenminste zeker dat dat het probleem is.
En verder willen we graag specs zo werkt de mac versie qua instellingen net weer anders als de windows...
Ik zou ff 3 tientjes investeren in een USB-geluidskaartje. (vandaag besteld, morgen in huis) Deze hebben een tulp aansluiting naar USB. De kwaliteit is dan echt veel beter dan met een mic-ingang op een laptop.
User edit by DonBasco on 27-07-2010 @ 10:41:04 (19%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.404 days. Post CommentThat would be 180.1 months or a whopping 14.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...